Nokia 7210 problem
Fra : Anders Forst

Dato : 09-02-04 09:56

Hejsa

Har et mindre problem med min nyindkøbte Nokia 7210.

Hentede en poly. ringetone fra nettet forleden dag.
Den ligger et eller andet sted i min telefon, hvor kan den
være blevet af...

Venligst
Anders

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 09-02-04 17:58

Halooo Anders...... Søg og du vil finde......

Fra : Anders Forst

Dato : 09-02-04 18:08

Få dig et liv

Nu er problemet bare at jeg ikke kan finde den...

Venligst
Anders

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 09-02-04 22:15

Anders Forst griflede i
> Den ligger et eller andet sted i min telefon, hvor kan den
> være blevet af...

Det eneste sted den kan/skal ligge er i Galleri (menu 7), i én af mapperne
dér.... Prøv evt at kigge i f.eks billede-mappen om du skulle have
fejlplaceret den...

--
Hygge...
Daniel