Spansk pop-ting
Fra : Anders Nielsen

Dato : 09-02-04 09:39

Hej

Søndag, da jeg var ude og trille en tur i automobilet, zappede jeg lidt
rundt på radioen, og kom ind i sidste halvdel af en sang hvor der blev
sunget på spansk. Jeg fik desværre ikke fat i, hvem det var, men da den blev
spillet på en lokalradio, gætter jeg på at den "er oppe i tiden".

Er der mon nogen der har et bud på sangens titel og kunstneren bag?

mvh
Anders

Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 09-02-04 20:46

"Anders Nielsen" <ani@ikasths.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet på en lokalradio, gætter jeg på at den "er oppe i tiden".
>
> Er der mon nogen der har et bud på sangens titel og kunstneren bag?

Hej

Mit bud er "Juanes" med A Dios Le Pido".

mvh Claus

Fra : Anders Mogensen

Dato : 09-02-04 22:15

"Claus Hegelund Skaarup" <skaarup75na@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Nielsen" <ani@ikasths.dk> skrev i en meddelelse

> blev

> Hej
>
> Mit bud er "Juanes" med A Dios Le Pido".
>
> mvh Claus

Jeg byder på at det måske kunne være Jarabe De Palo med sangen Bonito.

Mvh.
Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-02-04 12:30

Hej

Tak for hjælpen - Jeg undersøger dem nærmere.

mvh
Anders