MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
2 brugere - samme mailkonto ??
Fra : Jette

Dato : 09-02-04 07:16

Vores computer bruges både i forretning og privat. For at rydde lidt op i
alle vores private genveje og ikoner, har jeg nu oprettet to brugere, en
privat og en forretning, men jeg vil gerne bruge samme emailkonto på dem
begge, hvordan gøres det. Jeg kører med windows XP

Venlig hilsen
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-04 10:40

Jette wrote:
> [...]
> brugere, en privat og en forretning, men jeg vil gerne bruge samme
> emailkonto på dem begge, hvordan gøres det. Jeg kører med windows XP

Jeg kan se at du bruger OE6 så vi tager udgangspunkt i denne.

Under "Funktioner"/"Indstillinger" er der en fane som hedder
"Vedligeholdelse", her er en kanp som hedder "Lagringsmappe", her kan du
skifte destinationen på din mappe.

Du skal huske evt. at sætte sikkerhedsindstillinger på din nye mappe til at
begge må læse/skrive i mappen inden du skifter.

Sørg for at tage backup af dine mails først.

/karsten