Ang. FarCry demoen
Fra : Flare

Dato : 09-02-04 02:16

Hejsa har lige spillet FarCry demoen, og hold da kæft hvor er jeg imponeret,

Andere der har prøvet kræfter med den? Og hvad syns i?

Ang. potentielle problemer. Du SKAL bruge bruge catelyst 3.9 hvis du vil
spille uden hangups...plus hvis du vil benyttes AA i spillet skal du ud og
rode i en config fil...ellers har det ingen effekt at slå det til.

Men til dem der ikke har prøvet det endnu så kan jeg på det kraftigste
anvbefale at prøve demoen.....it rocks.

Mvh
Anders

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 09-02-04 04:43

"Flare" <nomail@sorry.dk> wrote in message
> [...]
> rode i en config fil...ellers har det ingen effekt at slå det til.
>
> Men til dem der ikke har prøvet det endnu så kan jeg på det kraftigste

Det bør måske lige pointeres, at de problemer du refererer til er ATI
relaterede. Far Cry demoen kører uden problemer med NVIDIA kort, bortset fra
at alle PS 2.0 effekter er deaktiverede.
---
Anders

Fra : Fax_Modem

Dato : 09-02-04 22:35

Hejsa

Ved ikke lige om jeg vil sige jeg er imponeret - jo, det grafiske sparker
røv i stor stil...men hvad angår gameplay er jeg lidt mere
tilbageholdne...nærmest lidt skuffet over at CryTek er så
teknologi-fikserede at de glemmer at gøre noget ved det der jo skal sikre
langtidsholdbarheden: gameplay. Det hele er jo set før igen og igen og igen.

Men ret skal være ret og det det er jo kun en demo - det kan jo være jeg
bliver overrasket

mvh.
Jesper