Genesis og Det store Flip
Fra : Michael Hjorth

Dato : 09-02-04 00:22

Jeg sad lige og zappede lidt rundt på fjernsynet, og stødte der ind i
filmen Det store Flip. Jeg har set filmen da den var i biografen for nogle
år siden, og det er ikke en der går over i historien som specielt
mindeværdig, men den har sine øjeblikke.

Jeg ramte lige ind i scenen hvor de elsker på taget med The Carpet Crawl
på lydsporet, det mindede mig om at Genesis faktisk har lavet nogle
rigtigt gode ting.

Jeg tror faktisk det er over 10 år siden jeg sidst har haft en Genesis
plade på anlægget, så der var ikke andet og gøre end at få støvet
The Lamb Lies Down on Broadway af og jeg sidder netop og lytter til den,
det er et dejligt genhør.

Michael.

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-02-04 00:31

Michael Hjorth wrote:

> Jeg ramte lige ind i scenen hvor de elsker på taget med The Carpet Crawl
> på lydsporet, det mindede mig om at Genesis faktisk har lavet nogle
> rigtigt gode ting.

"Carpet Crawlers" er det fedeste nummer de har lavet. Men der er også
mange andre fede numre på "When the lamb...", og generelt dengang Peter
Gabriel var med.

Yeah :)

/David

Fra : Adonai

Dato : 09-02-04 22:45

David Rasmussen skriver:
> "Carpet Crawlers" er det fedeste nummer de har lavet.(snip)
Yeah :)
mvh
Adonai