told&skat
Fra : STRUVE

Dato : 08-02-04 21:40

Hej

Hvem kan hjælpe?? Når jeg går på www.toldogskat.dk Ind under BORGER-
underafsnit MOTOR - vælg registreringsafgift og vurdering af brugte
motorkøretøjer. Så skrives der at: Browseren åbnes for i næste linie at
skrive du kommer tilbage til toldogskat hovedside. Min PC kan åbne alt andet
på told og skats hjemmeside. Jeg har prøvet at frakoble popup allert osv. i
min norton proff. 2004. Hvem ved ???

Mojn

John S.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-02-04 23:43

STRUVE <STRUVE@MAIL.DK> wrote:
> [...]
> alt andet på told og skats hjemmeside. Jeg har prøvet at frakoble
> popup allert osv. i min norton proff. 2004. Hvem ved ???

Det er et popup, så der må stadig være noget software som blokere.

Virker fint i Opera (skal aktivere popup)og Mozilla (registreres dog som
uønsket popup i Mozilla)

Føj for den.... i IE ændre popupvinduet størrelse, så det fylder hele
skærmen. Ikke fedt med 1600x1200px. Kan kun anbefale ikke at bruge IE
til den side.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk