Sadelmager med Speciele i bilsæder
Fra : Pedersen

Dato : 08-02-04 18:36

Hej.

Er der nogle her som kender en god sadelmager med speciele i bilsæder. ?

Han skal ligge på Sjælland og helst i nærheden af Vordingborg. ( sydsjælland
/ lolland / falster )

Mvh Tim

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 08-02-04 23:44

Den er jeg med på en lytter på.... Min Camaro trænger til et par nye
forstole !

Og er der nogen der kender en ca. pris på sådan et projekt ?

MvH

Rasmussen

Fra : hamselv

Dato : 08-02-04 23:56

hvad er det konkrete problem?

--
VH
Flemming

Fra : Lizard

Dato : 09-02-04 09:47

Hej.

Jeg ved godt det er lidt lang væk, faktisk næten helt i den anden ende af
sjælland.
Men det kan være de kan fortælle noget om pris.

http://www.autosadelmageren.dk/content_right.asp

bare til en orinetering. Har aldrig selv brugt ham, men det siges at han er
rigtig god til det han laver.

--
__
Hilsen Lizard.

Fra : Jonas R.

Dato : 09-02-04 18:48

"Lizard" <xkfnije@vestamt.dk> wrote in message
> [...]
> sjælland.
> Men det kan være de kan fortælle noget om pris.

Jeg har lige været oppe hos ham og aflevere mit sæde. Han virkede kanon
flink og fair med prisen.

/Jonas

Fra : TGD

Dato : 09-02-04 11:46

"Pedersen" <t@t.de> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogle her som kender en god sadelmager med speciele i bilsæder. ?

Jan Severin Larsen

Refshalevej 165 A
1432 København K

Tlf: 32 96 38 50 32 96 38 51

Han ligger godt nok også i den anden end af Sjælland, eller rettere han
ligger slet ikke på Sjælland men Amager, men hos ham kan du får det gjort og
i hvilket som helst materiale du ønsker - han er forhandlingsvenlig.

Hans speciale er godt nok ikke bilsæder, men han kan gøre det.

<KLIP>