Gode Multi-Player spil uden respawn ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-04 16:56

Jeg synes respawn ødelægger rigtigt mange spil, og de bedste spil
jeg har spillet har altid været dem hvor de døde var udenfor resten
af runden. Det får folk til at spille mere fornuftigt.

Er der gode spil af den type derude ? Jeg kender til Rainbow Six,
Raven Shield som FPS, og Myth / Myth II / Myth III som suverænt
gode realtime strategispil.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-02-04 17:48

Povl H. Pedersen wrote:
> Er der gode spil af den type derude ? Jeg kender til Rainbow Six,
> Raven Shield som FPS

I princippet er der vel også CS (om det er godt er en smagssag)...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-04 21:46

On 2004-02-08, Martin Kirschmeyer <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote:

> I princippet er der vel også CS (om det er godt er en smagssag)...

Bliver man ikke respawnet / genoplivet her ? Det mener jeg da.
Eller er man ude for resten af omgangen når man dør første gang ?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-02-04 23:32

Povl H. Pedersen wrote:
> Bliver man ikke respawnet / genoplivet her ? Det mener jeg da.

Det kommer an på din definition af respawn...

> Eller er man ude for resten af omgangen når man dør første gang ?

Man spiller jo runder af 5 min. Man er ude indtil det ene hold har vundet
eller de 5 min er gået...

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 09-02-04 11:39

Jamen jeg kan da anbefale Ghost Recon, som jeg er mere eller mindre
afhængig af. Multiplayer spil, med ufattelig mange dimensioner. Respawns kan
sættes som man vil. 0 respawns, team respawns o.s.v.

http://www.nighthawks.dk for lidt lækkerier, screenshots, videoklip,
lydklip fra vores sidste match osv

http://www.ghostrecon.com

Happy hunting.