Struernet Router???
Fra : Henrik Andersen Sil~

Dato : 08-02-04 16:43

Hej, jeg er i den uheldige situation at jeg
har valgt (vidste på daværende tidspunkt ikke bedre)
Struernet....

Routeren vil ikke som jeg, derfor: Hvilken router
anbefaler du til Struernet? P.S. Struernet siger
at det ikke er en hvilken som helst router der kan
bruges....
De siger ikke nærmere hvad man skal sørge for...

De understøtter heller ikke Newsgroups, derfor denne
post via Googlegruops....

Vil også advare mod Struernet, de har ingen service...

Mvh Henrik Andersen, sms 60 776655

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 08-02-04 19:39

Hejsa

Jeg har også Struer.net.

Jeg må sige at jeg er fuld tilfreds med min forbindelse. Har ingen problemer
haft.

Dog skal det siges at deres router/modem er noget skod.
Jeg har sat min til at kører lige igennem og så sat en router op efter den.
Det kører bare helt perfekt

Med hensyn til news, så bruger jeg sunsite.auc.dk. Der er alle de danske
tekst grupper.

/Thorkild

Fra : Martin Schultz

Dato : 09-02-04 11:25

dk8008@hotmail.com (Henrik Andersen Silkeborg) writes:

> [...]
> at det ikke er en hvilken som helst router der kan
> bruges....
> De siger ikke nærmere hvad man skal sørge for...

Hvilken router har du nu?

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel router.