WV Polo går i stå i fregear eller langsom ~
Fra : pjl

Dato : 08-02-04 16:05

Hej
Min Polo årgang 2000 er begyndt at gå i stå periodisk når den er i fri gear.
eks når jeg holder ved en lyskurv.
Jeg har skiftet benzinfilter og hældt rensmiddel i tanken ved påfyldning.
Alligevel har jeg stadig problemer.
Motoren kører ellers fint. Starter med det samme, men det er irriterende at
den går i stå så tit.
Er der nogen her som har et godt bud på hvad jeg kan gøre ved problemet. Vi
købte bilen som ny men det er først nu
efter ca. 3.5 år at vi oplever problemer.

mvh pjl

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-02-04 20:02

"pjl" <juul@larsen.dk> wrote in message
> Hej
> Min Polo årgang 2000 er begyndt at gå i stå periodisk når den er i fri
gear.
> eks når jeg holder ved en lyskurv.

hmm hvis det er en 1,6 som min, så skal du tage luftfiltret af og kigge ned
i spjæld huset og dernede skal der renses for skidt og møg på begge sider af
klappen og på siderne

--
Allan
polo 1,6

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-02-04 08:49

Hej!

Jeg have samme problem med min polo årgang 1998 for et ½ års tid siden. Mit
sympton var at den gik i stå når man var helt nede i fart eller holdt stille
og koblede
ud gik motoren i stå en gang imellem.- det vidste sig at være
temperaturføleren
der viste 11 grader for lidt (noget motorstyring?) - efter et
værkstedsbesøg. Den kostede ca. 800 kr at få skiftet og
derefter fungerer den upåklageligt igen.

mvh Brian

Fra : pjl

Dato : 10-02-04 08:40

Tak for alle svar.