Vægt af stænger.
Fra : Henrik

Dato : 08-02-04 14:18

Hvor stor er forskellen i vægt af stålstænger i forhold til glasfiber?

Henrik

Fra : jens jørgensen

Dato : 08-02-04 17:41

"Henrik" <ikke@synlig.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor stor er forskellen i vægt af stålstænger i forhold til glasfiber?
>
> Henrik

Prøv at kigge på isabellas side her kan du se vægte på teltene med stål
eller fiberstænger, men ca 10 kg

Fra : Arne Keller

Dato : 08-02-04 19:10

jens jørgensen wrote:

> "Henrik" <ikke@synlig.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kigge på isabellas side her kan du se vægte på teltene med stål
> eller fiberstænger, men ca 10 kg

Man skal heller ikke undervurdere glæden ved at have stænger som altid
fungerer og ikke ruster.

Grunden til vort køb var at vores daværende bil kun trække vogn + ca
100kg nyttelast, så må man spare kilo hvor man kan.

Vi har ikke fortrudt merprisen vi betalte, selvom vi nu har fået en bil
som mageligt kan trække vægten. Vort næste fortelt bliver også med
glasfiber stænger.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.