Skærme
Fijala 3554
vedr. bedste 19" CRT skærm
Fra : news.sunsite.auc.dk

Dato : 08-02-04 13:57

Jeg leder pt. også efter den bedste 19" CRT. Jeg vil også gerne køre
1600x1200, men de 75 hz som Samsung Syncmaster tilbyder er lige i
underkanten.

Jeg har set Hyundai ImageQuest i funktion og den kører 1600x1200 rigtig flot
.... jeg mener at det var 80-85 hz i modsætning til det som er opgivet. Den
er værd at checke ud.

Andre forslag og erfaringer er velkomne.

/Chris

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-02-04 14:32

news.sunsite.auc.dk wrote:
> Jeg leder pt. også efter den bedste 19" CRT. Jeg vil også gerne køre
> 1600x1200, men de 75 hz som Samsung Syncmaster tilbyder er lige i
> underkanten.

Samsung SyncMaster 959NF tilbyder da 85 Hz i 1600x1200... Det er så absolut
en fed skærm, der kun kan få min varmeste anbefaling...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Nico

Dato : 08-02-04 15:27

> Samsung SyncMaster 959NF tilbyder da 85 Hz i 1600x1200... Det er så
absolut
> en fed skærm, der kun kan få min varmeste anbefaling...

Til prisen er den klasse.

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-02-04 22:46

Nico wrote:

> Til prisen er den klasse.

Yep.. Har lige købt en sådan, og den er det hele værd!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-02-04 14:45

"news.sunsite.auc.dk" <chris@goodvibes.dk> wrote in

> [...]
> er opgivet. Den er værd at checke ud.
>
> Andre forslag og erfaringer er velkomne.

Iiyama HM903DT
(Iiyama Vision Master Pro 454)

1600x1200 i 104Hz, 1800x1440@87Hz
http://www.edbpriser.dk/Review.asp?ID=1378

Billigste pris er 2995,- hos www.shg.dk

Flemming

Fra : Jakenold

Dato : 08-02-04 17:41

Et er hvad den kan opdatere med, men noget andet er kvaliteten!

Jeg holder stadigvæk på at Sony/Eizo/Nokia 19" er de bedste nogensinde
producerede til den kræsne bruger.

Jakob