Mozilla Composer og TDC
Fra : Carsten

Dato : 08-02-04 13:39

Jeg er begyndt at bruge Mozilla som Composer,
men har det problem at jeg ikke kan oploade
mit arbejde til min hjemmeside.
Hvis jeg bruger "Publish" funktionen skrives
den fil jeg vil opdatere godt nok (hos TDC) men altid
som en tom fil. Jeg har ingen problemer hvis
jeg bruger FTP fra DOS. Jeg kan også sagtens
bruge Mozilla (Publish) til en anden FTP server.
Er der et særligt trick man skal bruge når det er
hos TDC (home4).

Fejlen der vises er:
Server is nor availabel. Check your connection and try again later.

Carsten

Fra : jopa

Dato : 08-02-04 14:17

Carsten <no-mail@mail.dk> skrev bla:
> Jeg er begyndt at bruge Mozilla som Composer,
> men har det problem at jeg ikke kan oploade
> mit arbejde til min hjemmeside.

Tror ikke lige det har så meget med HTML at gøre
Skaf dig et ordentlig FTP prog eller benyt TDC hjælp de må vel kunne hjælpe
dig.

--

Mvh. John
www.jp-web.dk