Er der ikke nogen der har prøvet din nye S~
Fra : Futte

Dato : 08-02-04 13:35

Hej

Er der slet ikke nogen der har prøvet denne telefon da jeg overvejer den

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 08-02-04 21:32

Hej

Jeg har sådan en det jeg syntes er at den ir port kan ille bruges til andet
end at lege med, ikke noget med at sætte kalender op eller lave andre
opsetninger i tlf. Kun foto og ringetoner.

Og hvis du vil have hjælp og du ringer til den eller skriver så tror de ikke
at du har læst manualen også skal du bare være god til svensk.

Det burde den næst største mobil bosss kunne gøre bedre??

Men ellers er det en god tlf det med det udvendige display er fedt der kan
man se mange ting. den ringer ikke særlig højt eller vibererre ert meget

Aktiv klap er noget jeg har savnet ved Nokia har haft en T18S også med klap
det er fedt.

Jesper

Fra : Futte

Dato : 09-02-04 15:24

"Jesper Bay Hebsgaard" <jesper@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man se mange ting. den ringer ikke særlig højt eller vibererre ert meget
>
> Aktiv klap er noget jeg har savnet ved Nokia har haft en T18S også med

Hej jesper

Hvordan er den at skrive sms på ?

det her forstår jeg ikke lige
"Og hvis du vil have hjælp og du ringer til den eller skriver så tror de
ikke
at du har læst manualen også skal du bare være god til svensk
"
MVH
Futte

Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 10-02-04 01:03

Hej

Det jeg mener er når du ringer til Sony Ericsson så er den person du får lov
til at tale med svensker så han taler svensk der ingen dansker i
kunneservise KUN SVENSK.

Jeg kan ikke gøre for at de tor at alle der køber en mobil smider manualen
væk for når jeg spørger Sony Ericsson om noget så henviser de til en .pdf
manual på deres hjemmeside ergo de tor den er smidt væk også selv om det man
spøger om ikke står i manualen men det kan jeg så fortælle dem.

Den er god nok men i en Nokia kan man vist lave 400 tegn og i en Sony
Ericsson er der hun plads til 150tegn.

Det kan også være Orange det er galt med for jeg havde TDC før.

Hilsen Jesper

Fra : J.D.S.

Dato : 10-02-04 07:49

On Tue, 10 Feb 2004 01:03:16 +0100, "Jesper Bay Hebsgaard"
<jesper@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

>Den er god nok men i en Nokia kan man vist lave 400 tegn og i en Sony
>Ericsson er der hun plads til 150tegn.
>
>Det kan også være Orange det er galt med for jeg havde TDC før.
>
>Hilsen Jesper

Eller også er det dig der er noget galt med...

En sms er altid maksimalt 160 tegn lang, men ved at sammenkæde flere
SMS'er kan man på visse nokia modeller skrive sms'er på op til 400
tegn.

Moderne Sony Ericsson telefoner er som standard sat op til at kun
bruge det almindelige SMS format med maksimalt 160 tegn pr besked.
Men de har en funktion, lange sms beskeder, der giver den samme
mulighed som på nokiaerne, således at SMS'er kan sammenkædes, med op
til 10 sms'er af gangen.

Slå op i din manual, side 47, og følg vejledningen til at slå lange
SMS meddelser til, så kan du sende beskeder på op til 1550 tegn.
Det involverer 6 tastetryk, og så er det slået fast til.

Just my 0.02€'s worth...

J.D.S