Cykelspil til PC
Fra : Michael Sørensen

Dato : 08-02-04 13:19

Hej gruppe,

jeg har prøvet et spil til playstation 2, der hedder "Tour De France 2003"
(...eller noget der ligger meget tæt på)

Spillet går ud på, at man skal cykle løb og man kan kvallificere sig til
tour de france osv. Man cykler selv - dvs. det ikke er tale om managerspil
kun.

Ved nogen om dette spil eller lignende findes til PC

/Michael Sørensen
8700 Horsens

Fra : Champion

Dato : 08-02-04 14:12

Michael Sørensen wrote:
> [...]
managerspil
> kun.
>
> Ved nogen om dette spil eller lignende findes til PC

Der findes et spil der hedder Cycling Manager 1+2+3.
Men jeg ved ikke om man cykler selv.
Du kan feks se anmeldelser her:
http://www.gamesector.dk/Arkiv.asp?Arkivtype=Anmeldelser&Platformtype=6&Select=C

Fra : moso97ad

Dato : 08-02-04 17:27

"Champion" <spammers@goto.hell> skrev i en meddelelse

> Der findes et spil der hedder Cycling Manager 1+2+3.
> Men jeg ved ikke om man cykler selv.
> Du kan feks se anmeldelser her:

http://www.gamesector.dk/Arkiv.asp?Arkivtype=Anmeldelser&Platformtype=6&Select=C

At ordet manager indgår i titlen taler vist for sig selv. Der er kun tale om
et managerspil, og altså IKKE et spil hvor du selv skal køre løb.

Mvh.
Morten

Fra : Champion

Dato : 09-02-04 09:01

moso97ad wrote:

> [...]
tale om
> et managerspil, og altså IKKE et spil hvor du selv skal køre løb.

Det havde jeg faktisk også gennemskuet,
men nu er udvalget af cykelspil til pc
jo ikke særligt stort.
Så det kunne jo være, at Michael kunne have
fornøjelse af dette.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 09-02-04 19:38

> Det havde jeg faktisk også gennemskuet,
> men nu er udvalget af cykelspil til pc
> jo ikke særligt stort.
> Så det kunne jo være, at Michael kunne have
> fornøjelse af dette.

Tak til alle.

Jeg er ikke cykel enthusiast (svært ord - og det er sikkert ikke stavet
rigtigt).

Men fandt cykel spillet til PS2 underholdende. (desværre er det kun
lillebroderen der har PS2). Men hvis der ikke findes cykelspil til PC (ikke
manager), så gør det ikke så meget.

Endnu engang tak.

/Michael Sørensen
8700 Horsens