Ang. køb af billig brugt bil...
Fra : Brian Thomsen

Dato : 08-02-04 10:30

Hej alle

Jeg er i øjeblikket på udkig efter en billig bil (max 10.000
kr.), som den første bil. Jeg har hidtil kun haft
motorcykler, og har derfor ikke den store forstand på
biler... Meeen jeg har dog, indtil videre, sat følgende
krav:

* Min. 1 år til syn (hvis ikke, skal den være i synsbar
tilstand)
* Kan køre/starte OK
* Ingen restgæld
* Ingen/minimale skader
* Ingen soltag (frygter utætheder)

Er der mere jeg bør være opmærksom på? Stiller jeg for store
krav? Hvordan kan evt. finde ud af hvad
reservedele/reparationer vil koste for at få bilen i synsbar
tilstand? Jeg har desværre ikke nogle kammerater med
mekaniker-baggrund/uddannelse, så jeg bliver nødt til at
klare det selv, så godt som jeg kan
På forhånd, tak for hjælpen...

--
Mvh.

Brian Thomsen
8000 Århus C

Fra : Morten

Dato : 08-02-04 15:22

Fundet på DBA har selv haft mazda før.

Bedre 1,3 motor findes ikke.

Mazda 323 1,3 LX træk, alu. 1986 258.000 9.900,- 16-01-2004

Fra : Morten

Dato : 08-02-04 15:24

link
http://www.slbiler.dk/

Fra : Brian Thomsen

Dato : 08-02-04 16:02

Hej Morten

Tak for dit svar, men lige netop denne bil står ca. 165 km
fra mig og da jeg ønsker en handel I eller i nærheden af
Århus, er denne ikke attraktiv for mig.
Jeg leder skam også på DBA.dk, Autoatlas og bilbasen, men
spørgsmålet i min post gik også mere ud på om hvad jeg skal
være opmærksom på ved handel med biler i denne prisklasse,
samt om jeg evt. stiller for store krav til DO.
Endnu engang tak for dit svar

Mvh.

Brian Thomsen
8000 Århus C

<< Søger billig bil (max. 10.000 kr) >>

Fra : Mette

Dato : 08-02-04 20:03

"Morten" <webtra@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> link
> http://www.slbiler.dk/

Øv

Jeg havde liiige fået min datter til at falde i søvn, og så åbner jeg dit
link og glemmer at jeg har volumen på højttalerne skruet pænt højt op. *s*

Fra : Morten

Dato : 09-02-04 17:20

HIHIHI.
Nej det var synd med dit barn. Men jeg har ikke lavet hjemmesiden.
Er enig med dig at det er noget shit med sådanne lydindslag.
Faktisk lidt amatør agtig.