MS Windows
briani 27239
Hjælp til program
Fra : Sorensen

Dato : 08-02-04 11:42

Jeg tager chancen og håber at nogen herinde kan hjælpe mig. Jeg har en
program, som hedder CnXTool.exe som jeg har downloadet fra internettet og
andre har fået det til at fungere på samme opsætning som jeg. Og jeg har
prøvet at installere programmet på min kærestes bærbare og der virker det
med win xp pro. Hvor for virker det så ikke hos mig. Jeg tror at min
computer har en konflikt et eller andet sted, men hvor. Fejlen opstår, når
programmet skal startes og lyder således "

"system error & H8007007E (-2147024770). Det angivne modul blev ikke
fundet". Programmet skal bruget til at opdatere kort med og jeg har prøvet
at spørge andre steder uden held. Men måske der sidder en klog hoved herinde
og ved hvad det betyder.

Ib