HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.....
Fra : Carlsen

Dato : 06-02-04 14:53

Hjælp NG!

Først undskyld hvis det er OT - ved det ikke helt.

Vi har lige fået lagt klinker i vores nye køkken...(lys grå fuge)...jeg
laver skrupper og smider overskydende fisk (fersk) i skraldespanden. I løbet
af natten har hunden fået åbnet til skraldespanden og smidt fisk ud på
klinkerne hvilket har resulteret i at fugen ser våd ud hele tiden!

Kan jeg fjerne det på nogen måde????

-LC

//postet i dk.fritid.hus-og-have også.

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-02-04 16:14

In an article of 6 Feb 2000 Carlsen wrote:

> Hjælp NG!
>
> Først undskyld hvis det er OT - ved det ikke helt.

Dit emne/subject er i hvert fald helt hen i vejret. Skriv noget beskrivende
i stedet for noget så latterligt som det du skrev.

> [...]
> af natten har hunden fået åbnet til skraldespanden og smidt fisk ud på
> klinkerne hvilket har resulteret i at fugen ser våd ud hele tiden!

Læg en ny fuge og få aflivet hunden, så du undgår det en anden gang.

Eller prøv: dk.fritid.hus-og-have.

--
Uffe Holst

Fra : Carlsen

Dato : 06-02-04 16:40

> Dit emne/subject er i hvert fald helt hen i vejret. Skriv noget
beskrivende
> i stedet for noget så latterligt som det du skrev.

Nå-ja...det kan jeg godt se fornuften i.

> Læg en ny fuge og få aflivet hunden, så du undgår det en anden gang.

Det er da mere latterligt at skrive end mit emne/subjekt!

> Eller prøv: dk.fritid.hus-og-have.

....har jeg jo gjort!

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 08-02-04 14:44

Carlsen wrote:

> Det er da mere latterligt at skrive end mit emne/subjekt!

Det er det da ikke.
Dit emne var da _meget_ mere latterligt.
Svaret med at få lagt en ny fuge og aflive hunden vil jo rent faktisk
afhjælpe dit problem.
Det kan godt være at du ikke er tilfreds med den løsningsmodel, men så
er det jo også at der bliver henvist til en mere relevant gruppe.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Carsten Troelsgaard

Dato : 12-02-04 13:34

"Carlsen" <carlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

snip

> hvilket har resulteret i at fugen ser våd ud hele tiden!
>
> Kan jeg fjerne det på nogen måde????

Analyse: Mon ikke problemet er at fugen har suget lidt fedt til sig?

Hvis det er tilfældet er du i en bedre situation, fordi du fx kan spørge en
slagter med forstand på fedt til råds.
Måske kaustisk soda - men vær lige forsigtig.

Carsten