Videnskabens ulidelige logik
Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 17:02

Ifølge videnskaben udvider månens bane sig en smule
hvert år, så månen bevæger sig langsomt bort fra jorden.

Afstanden den flytter sig, er dog minimal, men målelig
(omkring 3,6 millimeter om året).

Hvis man efterprøver regnestykket, så var månens bane
for 85 millioner år siden ca. 4 meter over jordens overflade.

Dette forklarer udryddelsen af dinosaurerne

(i hvert fald de højeste af dem...)

Spang

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-02-04 17:08

"Spangkuk" <hrmmmfkekgh@tieyskt.æø> skrev i en meddelelse
> [...]
> for 85 millioner år siden ca. 4 meter over jordens overflade.
>
> Dette forklarer udryddelsen af dinosaurerne

ROFL

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 02-02-04 17:46

Spangkuk wrote:

> [...]
>
> Hvis man efterprøver regnestykket, så var månens bane
> for 85 millioner år siden ca. 4 meter over jordens overflade.

Hvor har du dine tal fra, og på hvilken måde regner du?

Hvis du vil udregne 85 mio. gange 3,6 mm, bør du få svaret

(85 mio.)·3,6 mm = 85·3,6 km = 306 km

hvilket er en forsvindende lille afstand i denne sammenhæng.

Afstanden mellem Jorden og Månen varierer i vore dage mellem 365000 km
og 403000 km (målt mellem himmellegemernes centrummer).

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)

Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 18:40

"Jeppe Stig Nielsen" <mail@jeppesn.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Afstanden mellem Jorden og Månen varierer i vore dage mellem 365000 km
> og 403000 km (målt mellem himmellegemernes centrummer).

Jeppe....jeg opgiver dig hermed officielt ! Du er håbløst
infiltreret i logikkens spindelvæv. Husk at trække vejret
og tag din vitaminpille hver dag.

Må gud (den sære størrelse alle taler om) være med dig.

Spang

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 02-02-04 16:07

Spangkuk wrote:
> Må gud (den sære størrelse alle taler om) være med dig.

Må (tyngde-)kraften være med dig, specielt når du er
langt nede, og har brug for lidt mental opdrift.

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://www.softwarepatenter.dk

Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 19:20

"Carsten Svaneborg" <zqex@sted.i.tyskland.de>

> Må (tyngde-)kraften være med dig, specielt når du er
> langt nede, og har brug for lidt mental opdrift.

Touché

Spang

Fra : Christian Vinter

Dato : 02-02-04 17:47

Spangkuk wrote:
> Ifølge videnskaben udvider månens [...]
> Dette forklarer udryddelsen af dinosaurerne
>
> (i hvert fald de højeste af dem...)

Jeg har uigenkaldelige beviser på, at de store faldt oven på de små, hvilket
forklarer selv de små dinosauers udryddelse.

-vinter

Fra : Spangkuk

Dato : 02-02-04 18:37

"Christian Vinter" <vinter@SLET.fys.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har uigenkaldelige beviser på, at de store faldt oven på de små,
hvilket
> forklarer selv de små dinosauers udryddelse.

GUD ja !!

Hvorfor pokker har ingen dog tænkt på det !?

Spang