Hvor skaffer jeg den omformer?
Fra : Johnny

Dato : 14-01-04 13:18

Hej

Har netop købt nogle vare hjem fra england, stikkene på disse ting
passer ikke til de danske stingkontakter. Jeg ved at der findes sådan
en lille om former jeg sætter i stikkontakten (dk) og i ryggen af den
kan jeg sætte UK stikket ind. Fik det med engang jeg købte noget
it-udstyr der var importeret fra england.

Nogen der ved hvor man køber denne vare?

Venligst
Johnny

Fra : Christian Vinter

Dato : 14-01-04 14:06

Johnny wrote:

> Har netop købt nogle vare hjem fra england, stikkene på disse ting
> passer ikke til de danske stingkontakter.
[...]
> Nogen der ved hvor man køber denne vare?

Jeg vil gætte, du kan finde en sådan hos de fleste elektrikerforretninger.

Ellers ved jeg, man kan købe dem i lufthavnen. Så skal du bare skaffe dig ind
på den anden side af security uden et boarding pass

Måske elektrikeren var et bedre bud...

-vinter

--
Christian Vinter
Student of astrophysics.

Fra : Henning Makholm

Dato : 14-01-04 15:23

Scripsit Christian Vinter <vinter@SLET.fys.ku.dk>

> [...]

> Ellers ved jeg, man kan købe dem i lufthavnen. Så skal du bare skaffe
> dig ind på den anden side af security uden et boarding pass

Jeg har været i flere lufthavne hvor jeg lagde mærke til at de også
var til salg i butikker groundside.

(Ellers kan man gå til sit nærmeste byggemarked og købe sig en
skævbider, en skruetrækker, og et løst hanstik. Så slipper man også
for at glo på de store klodsede britiske stik).

--
Henning Makholm "The compile-time type checker for this
language has proved to be a valuable filter which