Bluetooth og spil overførsel
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-02-04 13:53

Jeg har en T610 og en Bluetooth dongle fra Zitech. Det virker fint sammen,
men hvor skal jeg placere spil i mobiltelefonen?
Jeg har 3 mapper, Billeder, Lyde og Temaer.

Jeg vil gerne lægge et lille Tetris spil fundet her:
http://www.t610-world.de/downloads/java.htm

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : J W Nielsen

Dato : 07-02-04 21:51

Hej...
Hmm, det kunne jeg heller ikke finde ud af til en start, men prøvede at
eksperimentere lidt...

Prøv at få 610-mapperne Billeder - Lyde - Temaer frem...

Så kopierer du simpelt hen dit Tetris-spil ind her (sammen med ovennævnte -
IKKE ind i en af mapperne).
Som du ser er der ingen mappe til spil, men den lægger sig øjensynligt det
rigtige sted. Ihvertfald kan du finde spillet på 610'eren efterfølgende...

Håber min forklaring er forståelig - ellers skriv igen.

Mvh
Jørgen

Fra : thor

Dato : 08-02-04 01:04

> Prøv at få 610-mapperne Billeder - Lyde - Temaer frem...

en lettere måde download dette gratis program...

http://fma.xinium.com/

Alt for godt program... du kan alt med det

Fra : J W Nielsen

Dato : 08-02-04 20:23

thor wrote:

> en lettere måde download dette gratis program...
>
> http://fma.xinium.com/
>
> Alt for godt program... du kan alt med det

Hej...

Jamen, det måtte jeg da afprøve så jeg har downloaded og installeret...
Så tænkte jeg at det bare var at trykke på "connect" og så var vi igang. Den
melder desværre følgende:

- Establishing new connection via Bluetooth
- Accessing device (may take a while)...
- Error 10047 in function Connect (socket) ##Adress family not supported by
protocol family

Hvad gør en klog mand så ???

/Jørgen

Fra : J.D.S.

Dato : 09-02-04 00:28

On Sun, 8 Feb 2004 20:23:24 +0100, "J W Nielsen"
<jwnsletdette@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>- Accessing device (may take a while)...
>- Error 10047 in function Connect (socket) ##Adress family not supported by

Han læser FAQ'en i forummet på fma.xinium.com, og finder ud af at han
har sat sin FMA forkert op, da han ikke bruger den native XP +SP1
Bluetooth Support, da den ikke er installeret med SP1, men kræver en
seperat download fra MS's customer support, og kun har relevans til
udviklere af BT devices, da den skal tilpasses de enkelte BT devices.

Og så finder den kloge mand ud af at han skal bruge sin egen BT
adapters software, og sætte en virtuel seriel port op, og derefter
fortælle FMA at den skal benytte denne virtuelle BT seriel port...

Så Jørgen, er du en klog mand eller hvad ???

Mvh

J.D.S.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-02-04 01:12

J W Nielsen skrev :
> Hej...
> Hmm, det kunne jeg heller ikke finde ud af til en start, men prøvede at
> eksperimentere lidt...
>
> Prøv at få 610-mapperne Billeder - Lyde - Temaer frem...

Nemt.

> Så kopierer du simpelt hen dit Tetris-spil ind her (sammen med
ovennævnte -
> IKKE ind i en af mapperne).

Hmm! Der er en stribe filer og en mappe. (se neden for)

> Som du ser er der ingen mappe til spil, men den lægger sig øjensynligt det
> rigtige sted. Ihvertfald kan du finde spillet på 610'eren efterfølgende...
>
> Håber min forklaring er forståelig - ellers skriv igen.

Jeg får Invalid FTP Request når jeg prøver det.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Filerne:

<DIR> META-INF -> MANIFEST.MF
A.class
arrows.png
B.class
C.class
D.class
dark_blue.png
F.class
G.class
game_over.png
game_over_ch.png
game_screen.png
game_screen_ch.png
game_screen_fr.png
green.png
high.png
high_ch.png
high_fr.png
icon.png
intro.png
Items.png
K.class
L.class
M.class
menu01.png
menu02.png
orange.png
purple.png
red.png
sky_blue.png
thq.png
yellow.png

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 08-02-04 18:47

Jo det kan man sagtens jeg gør selv sådan.
Jeg højreklikker på filen og klikker på send til for finder min bobil, og så
finder den selv ud af at lægge spillet ind det rigtige sted.
Husk at tilslutte bluetooth forbindelsen først.

Mvh
René

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-02-04 20:35

Hornbech(9000) skrev :
> [...]

> finder den selv ud af at lægge spillet ind det rigtige sted.
> Husk at tilslutte bluetooth forbindelsen først.

Det er jo bare for nemt! Takker.
Jeg skulle altså bare sende den pakkede fil og ikke de enkelte dele.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 09-02-04 04:59

Ja og det samme kan man også gøre med midi filer billeder. så hvorfor bruge
en masse programmer til dette når man bare kan bruge funktionerne i windows.

Mvh
René