Email til mobil tlf. hvordan?
Fra : Magnus

Dato : 07-02-04 11:09

Hvordan kan jeg sende en email til min mobil tlf. med abonnement hos tdc?

Således at jeg kan læse emnelinien som en alm sms.

/Magnus

Fra : Fischer

Dato : 07-02-04 11:20

> Hvordan kan jeg sende en email til min mobil tlf.
> med abonnement hos tdc?
> Således at jeg kan læse emnelinien som en alm sms.

Der er flere måder.
Men den bedste til TDC-abonnenter er at få oprettet Besked-robot:
http://www.beskedrobot.dk/
Det er helt gratis og giver flere andre muligheder oven i hatten.
Hvis du har ren TDC mobil ring: 80808020. Hvis du har Duet skal du ringe:
80808010.

*Fischer

Fra : Søren - 6000

Dato : 07-02-04 21:04

"Magnus" <arnason@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan jeg sende en email til min mobil tlf. med abonnement hos tdc?
>
> Således at jeg kan læse emnelinien som en alm sms.
>
> /Magnus

Hej.

Hvordan kan man gøre dette, hvis man ikke bruger TDC men Sonofon på mobilen.

Søren

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-02-04 21:52

> Hej.
>
> Hvordan kan man gøre dette, hvis man ikke bruger TDC men Sonofon på
mobilen.

> Søren

Det kan man ved at oprette et gratis Internetabb. hos Sonofon. Her følger en
mailadresse med. Sæt mailen til at videresende til din mobil - Jeg ved ikke
hvordan, det gjorde Sonofon for mig.

Sæt så din mail til at videresende til din nye sonofon e-mail, og så kører
det.
Eneste minus er, at man så skal slette sin sonofon inbox en gang imellem,
for ellers bliver den fuld, og lukker af..

/Lasse

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-02-04 21:58

> [...]
> Eneste minus er, at man så skal slette sin sonofon inbox en gang imellem,
> for ellers bliver den fuld, og lukker af..

Hvorfor have alt det besvær når xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk lever i bedste
velgående?

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-02-04 21:52

Du sender den bare til xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : Søren - 6000

Dato : 08-02-04 15:18

"Michael Kjærsgård" <mk@skydesign.dk> skrev i en meddelelse

> Du sender den bare til xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk
>

> --
> Michael
> http://vindenand.dk

Det ser ud til at virker fint med at sende til xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk.
Koster denne ydelse noget hos Telia eller Sonofon.

Søren

Fra : Fischer

Dato : 08-02-04 14:25

> Det ser ud til at virker fint med at sende til
> xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk.
> Koster denne ydelse noget hos Telia eller Sonofon.

Nej, det koster ikke noget.
Og netop derfor frygter jeg at det på et eller andet tidspunkt får ende.
Men så længe det fungerer, kan man jo lige så godt bruge det.

*Fischer