Langsom t610 :(
Fra : Peter Elgaard

Dato : 05-02-04 22:19

Dav, jeg har skiftet sim-kort af følge af sonofon's brev om at det var tid
til at opgradere mit simkort. Da jeg gjorde det, syntes min t610 at fungere
meget langsom. Ja nogle gange kan jeg endda trykke 4 menu valg og så
derefter se den gå dem igennem 2sekunder efter. Det da ik normalt er det?
Jeg ved meget lidt om simkort, men det har noget af betydning hvad volt de
kører med?

Nå, håber NG kan hjælpe.

mvh
Peter
mcfly@tdcadsl.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 06-02-04 18:09

"Peter Elgaard" <mcfly@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fungere
> meget langsom. Ja nogle gange kan jeg endda trykke 4 menu valg og så

Hvad med at slette endel mails og sms-beskeder (også de afsendte ) ?
Jeg syntes min er generelt langsom, men især når hukommmelsen er ved at være
fyldt.

--
/Bjørn

Fra : Peter Elgaard

Dato : 06-02-04 20:38

Tjoe, altså jeg har generalt også mange temaer og billeder inde, kan det
være det?