Telmore overvejer lavprisbredbånd
Fra : Jochke

Dato : 05-02-04 11:35

Telmores lavpriskoncept med direkte salg af mobiltelefoni skal udnyttes
fuldt ud. Telmores nye direktør, Allan Christiansen, overvejer at udvide med
nye produkter, og både internetadgang, mobiltelefoni til erhvervskunder og
fastnettelefoni bliver overvejet. Det sker som en direkte konsekvens af TDC
overtagelse af Telmore, der bedyrer, at det er afgørende, at tilbuddene
bliver billigere end dem, man kan få i dag. (Berlingske Tidende)
Kilde:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=22464

Det bliver spændende. :) Ser ud til Allan har store planer. Måske det slet
ikke er så dumt at TDC har overtaget Telmore.

/Jochke

Fra : Jochke

Dato : 05-02-04 11:36
Fra : TBC

Dato : 06-02-04 01:26

"Jochke" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

> http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=404240/

Det lyder alt sammen egentligt ret spændende. - Glæder mig til at se hvad
der sker, og hvordan konkurenterne reagerer og stiller op.

Det bedste produkt TDC imho nogensinde har haft var netop
"selvbetjeningsproduktet" BoomTown ADSL. Det er også det eneste produkt jeg
overhovedet kan huske hvor TDC var billigere en konkurenterne på det givne
tidspunkt.

Mon det betyder at jeg ender med at kunne komme til at se mig om igen efter
billigere 2Mbit ADSL end de 350 kr om måneden jeg giver i dag ?

TBC

Fra : Johnny

Dato : 06-02-04 11:28

> Mon det betyder at jeg ender med at kunne komme til at se mig om igen
efter
> billigere 2Mbit ADSL end de 350 kr om måneden jeg giver i dag ?
>
> TBC

Og hvilken udbyder sælger ADSL SÅ billigt?

Johnny

Fra : TBC

Dato : 06-02-04 20:02

On Fri, 6 Feb 2004 11:28:10 +0100, "Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk>
wrote:

>Og hvilken udbyder sælger ADSL SÅ billigt?

Telia, men de sælger den overhovedet ikke længere. Der er lukket for
nyopretelser. Så der er kun dem der nåede at melde sig til der har
det.

Med til historien hører også at forbindelsen til storforbrugeren vil
koste 650 kr (stadig billigt ifht gældende markedspris) hvis man
bruger over 8 GB eller derover. Er man kun til homebank, nyhedsgruppe
med tekst og meget let surf slipper man med 150 kr/md. Jeg har med
undtagelse af en enkelt måned hvor jeg ikke var meget hjemme altid
skulle betale 350. (Jeg surfer og spiller meget online)

Som dokumentation for min påstand kan du læse om løsningen her, som du
altså ikke kan nyoprette:
http://www.telia.dk/adsl/ og http://www.telia.dk/adsl/faq.html

TBC