Nokia 6100 skriver dk 94.8
Fra : KM

Dato : 05-02-04 01:44

ca. midt i displayet. Er der nogen der ved hvad det betyder ?? Eller
hvordan jeg får den til at lade være ???

Mvh
Karsten

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-02-04 03:01

> ca. midt i displayet. Er der nogen der ved hvad det betyder ?? Eller
> hvordan jeg får den til at lade være ???

Er det en profl du evt. har fået omdøbt til det? Eller har du Telia Cash,
hvor den så viser hvor mange DK kr. du har tilbage?

Fra : Olsen

Dato : 05-02-04 07:34

"KM" <macSmailP@AprivatM.dk> skrev i en meddelelse
> ca. midt i displayet. Er der nogen der ved hvad det betyder ?? Eller
> hvordan jeg får den til at lade være ???

prøv at slukke for FM radioen.....
mvh. steff

Fra : KM

Dato : 05-02-04 10:42

Mysteriet er løst !

I meny'en begrænset beløb satte jeg begrænset beløb til "fra". Så var det
væk.

Men tak for jeres tid/hjælp.

Mvh
Karsten

Fra : KC

Dato : 05-02-04 17:50

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "KM" <macSmailP@AprivatM.dk> skrev i en meddelelse
>
> prøv at slukke for FM radioen.....
> mvh. steff

Der er vist ikke radio i denne model

mvh

KC

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 07-02-04 11:14

> Der er vist ikke radio i denne model
det har der været i ligesiden den kom frem......

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 07-02-04 17:16

[4660] Carsten Petersen griflede i
> det har der været i ligesiden den kom frem......

Øh nej! Der er ikke, eller har nogensinde været, radio i en Nokia 6100 !!

Hvis du vil, kan du jo f.eks kigge på http://www.nokia.dk/phones/6100/ ....

--
Hygge...
Daniel

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 07-02-04 20:55

Min fejl...!! jeg har selv en N6100 så det er flått...
jeg har lige haft en 7250i.. måske derfor..

"> Øh nej! Der er ikke, eller har nogensinde været, radio i en Nokia 6100 !!