T68i som headset
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 23:09

Hej,

Det er lykkedes mig at forbinde min T68i via Bluetooth til min PC som audio
gateway. Herved kan jeg lave opkald med T68i via PCens højtaler/mikrofon.

Jeg har bakset med at få det omvendte sceneri til at virke. Altså benytte
T68i som headset for min PC. Ideen var at benytte mobiltelefonen som headset
til VoIP-programmer. Er der nogle her som har fået dette til at lykkes? Er
det håbløst evt. fordi T68i slet ikke understøtter denne feature?
På een eller anden måde må det næsten kunne lade sig gøre idet audio
gateway-funktionen jo netop udfører en tovejs-audio-komm. mellem PC og
mobiltlf.

Mvh.,
Morten

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 04-02-04 23:28

(Det er lykkedes mig at forbinde min T68i via Bluetooth til min PC som audio
gateway. Herved kan jeg lave opkald med T68i via PCens højtaler/mikrofon.)

Hvordan har du båret dig ad med det jeg vil nemlig gerne kunne det samme

Mvh
René

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-04 23:37

Jeg bruger Widcomm Bluetooth Software. Her assign'er jeg blot min T68i som
audio gateway.