Download af "almindelige" ringetoner?
Fra : Steen

Dato : 04-02-04 18:43

Hej,
har lige købt en Samsung S-300M, der har polyfoniske ringetoner, etc.
Imidlertid, så savner jeg en helt normal, gammeldags ringetone - kan jeg
downloade sådan en nogen steder?

/Steen

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 04-02-04 19:22

Jo, jeg kan sende dig 5 - 600 eller flere af dem til dig
pr. mail, og modtager gerne andre uopfordret at sende dem til
min e-mail. ( Gerne ZIP pakket ).

/ Qbic

Fra : Ditte Hansen

Dato : 04-02-04 21:18

Kan jeg få en ringetone "ind" i min Sony Ericsson T 200?

Hilsen Ditte

Fra : Peter G C

Dato : 05-02-04 20:47

"Qbic - Sønderborg" <qbic6400@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Jo, jeg kan sende dig 5 - 600 eller flere af dem til dig
> pr. mail, og modtager gerne andre uopfordret at sende dem til
> min e-mail. ( Gerne ZIP pakket ).

Jeg vil gerne have dem også - hvis det er alm. ringetoner.

Måske du alternativt kunne poste dem i dk.binaer?

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-02-04 11:29

Steen wrote:
> [...]
> har lige købt en Samsung S-300M, der har polyfoniske ringetoner, etc.
> Imidlertid, så savner jeg en helt normal, gammeldags ringetone - kan

Jeg tror det ikke. Det er for det meste små melodier og sådan.

/jim