vis nr. med smarttalk?
Fra : Maria

Dato : 04-02-04 12:35

Når man har smarttalk, kan man så ikke gøre sådan, så den man ringer til
kan se hvem der ringer?

--
Maria

Fra : Stoffer

Dato : 04-02-04 14:01

Skulle den da gerne gøre automatisk, medmindre du valgte hemmeligt nummer da
du oprettede dit abonnement.
Ellers hvis du f.eks. har en nokia kan du gå ind under opkaldsindstillinger
og se om det er dig selv der har slået "send nummer" fra.

Kristoffer

newsr2ufswd6o7jav1@news.sletfjong.dk...

Fra : Maria

Dato : 04-02-04 16:18

Det nummer jeg har, er sådan en gratis startpakke de havde på et tidspunkt.

--
Maria

Fra : Fischer

Dato : 04-02-04 16:56

> Når man har smarttalk, kan man så ikke gøre
> sådan, så den man ringer til kan se hvem der ringer?

Måske ved at sætte *31# foran nummeret når du ringer op?

*Fischer