Tale sms
Fra : Andreas

Dato : 03-02-04 22:43

Har lige fundet ud af at man kan få sin sms læst op hvis man skriver 2 foran
det tlf nummer man sender til. Hvad koster denne service? Hvem tilbyder den?
Er det noget alle kan?

PÅ forhånd tak.

Andreas

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-02-04 22:56

Andreas wrote:
> Har lige fundet ud af at man kan få sin sms læst op hvis man skriver
> 2 foran det tlf nummer man sender til.

Hold kæft hvor er det smart. Det næste bliver nok, at man kan
indtaste et nummer og tale med den, som har nummeret.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-02-04 23:23

Andreas griflede i news:402015c6$0$27463$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
> Har lige fundet ud af at man kan få sin sms læst op hvis man skriver
> 2 foran det tlf nummer man sender til. Hvad koster denne service?
> Hvem tilbyder den? Er det noget alle kan?

Så vidt jeg husker er det 1,50 kr. + alm. sms takst (sikkert 2 kr. nu)...
Det er TDC der har denne service, så den kan bruges af udbydere på deres
net... (f.eks. Telmore)

--
Hygge...
Daniel

Fra : Lars Christensen

Dato : 03-02-04 23:24

On Tue, 3 Feb 2004 22:43:03 +0100, "Andreas"
<andreas.ohn@NOSPAMmail.dk> wrote:

>Har lige fundet ud af at man kan få sin sms læst op hvis man skriver 2 foran
>det tlf nummer man sender til. Hvad koster denne service? Hvem tilbyder den?
>Er det noget alle kan?

Det er TDC der udbyder det. Det koster 1 kr ekstra pr. sms

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/sms/sms_til_tale/index.jsp

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 03-02-04 23:31

Lars Christensen griflede i
> Det er TDC der udbyder det. Det koster 1 kr ekstra pr. sms

Årh hvad! Så er det billigere end jeg huskede det...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Andreas

Dato : 03-02-04 23:58

Mange tak for de hurtige svar!

Nogen der ved hvad der sker hvis personen ikke tager telefonen?

Andreas

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-02-04 00:47

Andreas griflede i news:40202761$0$27456$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:
> Nogen der ved hvad der sker hvis personen ikke tager telefonen?

Ikke helt sikker, men jeg mener at den så prøver igen med et vist interval.
Men jeg ved i hvert fald, at hvis der er en telefonsvarer bliver det indtalt
på den...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-02-04 01:24

Daniel Alstrup skrev:

>Ikke helt sikker, men jeg mener at den så prøver igen med et vist interval.

Det skal jeg ikke kunne sige.

>Men jeg ved i hvert fald, at hvis der er en telefonsvarer bliver det indtalt
>på den...

Det er klart, robotten kan jo ikke vide, om det er en telefonsvarer
eller en person der tager telefonen.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - k(l)ik forbi...
Telefonnumre (i serier) til salg:

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-02-04 18:49

Lasse Hedegaard griflede i
> Det er klart, robotten kan jo ikke vide, om det er en telefonsvarer
> eller en person der tager telefonen.

På en måde kan den vel? For den venter jo med at pladre beskeden af til
telefonsvarestemmer slutter...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-02-04 19:18

Daniel Alstrup skrev:

>På en måde kan den vel? For den venter jo med at pladre beskeden af til
>telefonsvarestemmer slutter...

Hov, jeg fangede åbenbart slet ikke hvad du skrev. Man kan ikke
"mærke" på en forbindelse, at det er en rigtig telefonsvarer (altså
sådan en box) der tager telefonen. Man kan i dag få telefonsvarere på
telenettet, det er jo ikke helt det samme (man har ingen box, men får
at vide, at man har en besked, når man løfter røret for at ringe).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-02-04 19:23

Lasse Hedegaard skrev:

>Hov, jeg fangede åbenbart slet ikke hvad du skrev.

Og måske mere endnu.

Tale-SMS kan jo sendes til både mobiltelefoner, og til
fastnettelefoner, jeg tænkte på og talte om telefonsvarere til
fastnettelefoner.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 04-02-04 19:48

Lasse Hedegaard griflede i
> Tale-SMS kan jo sendes til både mobiltelefoner, og til
> fastnettelefoner, jeg tænkte på og talte om telefonsvarere til
> fastnettelefoner.

Ja ok, jeg havde faktisk slet ikke tænkt på telefonsvarene til fastnet...
Der ved jeg ikke hvad der sker, hvis man har en gammeldags "box" stående...
Det må jo komme an på en prøve, hvis nogen har sådan én

--
Hygge...
Daniel