Telia Extra?
Fra : ozzie

Dato : 02-02-04 14:37

Jeg har i dag fået et tilbud fra Telia om et gratis abonnement i
forbindelse med min opsigelse af et comfort-abonnement jeg tegnede i
forbindelse med køb af ny mobil.
Det lyder næsten for godt til at være sandt!
Abonnement: 0 kroner pr. måned.
Tale: 0,85 kr. pr. minut.
Sms: 0,20 kr. pr. minut.

Jeg har prøvet at høre nærmere på et særligt nummer (80 401 401)
om abonnementet, men kan ikke få de oplysninger pr. telefon, som jeg
ønsker.
Bl.a. vedr. opkaldsafgift, evt. "dummebøder", regningsopgørelse,
samtaler til udlandet/i udlandet m.v.
Jeg har også bedt om at få deres generelle betingelser for
abonnementet og har sendt dem en mail herom..

Nu er jeg lidt spændt på hvad eller om de svarer :-0)

Er der andre der fået det samme tilbud ? Eller ved noget om
deres betingelser.

hilsen ozzie

Fra : ozzie

Dato : 02-02-04 14:45

On Mon, 02 Feb 2004 14:36:45 +0100, ozzie
<erling_fjerndettesimonsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Nu er jeg lidt spændt på hvad eller om de svarer :-0)
>
>Er der andre der fået det samme tilbud ? Eller ved noget om

Hej igen.
Jeg var vist lidt hurtig for jeg har allerede fået svar fra Telia:
"Kære xxxxxx

Tak for din tilbagemelding.

1. Der er ikke noget mindsteforbrug.
2. Opkaldsafgiften er 20 øre
3. Forbrug afregnes bagud og der sendes først regninge ved forbrug på
200,00 kr. eller som minimum hver tredje måned.
4. Hvad mener du med regningsgebyr?? Ikke nogen, med mindre du tænker
på giroindbetalingsgebyret som afhænger af hvilken bank og hvilken
måde hvorpå du betaler dine regninger.

5. Du kan godt ringe til udlandet fra Danmark.
6. Du kan godt ringe fra udlandet til Danmark mod at du opretter en
ekstra service der koster 10,00 kr. om måneden. Oprettelsen koster
50,00 kr.

7. minutprisen er fast på 85 øre. Du betaler selvfølgelig mere ved
kald til udlandet men ikke indenfor danmarks grænser.

Der foreligger ikke noget brochure materiale på dette tilbud, da det
er et personligt tilbud, som gives til eksisterende Telia kunder ud
fra engagement/ forbrug og tilhørelsesforhold.

Telias almindelige betingelser er gældende for ovenstående tilbud hvis
det er det du tænker på.

Skulle du have spørgsmål eller brug for yderligere information, er du
velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mailadressen
mobilprivat@telia.dk eller på telefon 80 10 10 80.

Du kan også læse mere om Telia Mobile på www.teliamobile.dk

keep in touch

Telia Mobile"

hmm. - et ret godt tilbud - hvad synes I Telmore ? )

ozzie

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-02-04 16:06

ozzie skrev:

> hmm. - et ret godt tilbud - hvad synes I Telmore ? )

....et endnu bedre tilbud hvis det gjaldt alle...
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-02-04 11:08

> hmm. - et ret godt tilbud - hvad synes I Telmore ? )

Tjae, hvad kan jeg sige... Flot at også Telia kan finde ud af at kopiere
Telmores prisliste....

--
Michael
http://vindenand.dk