Opsætning T610
Fra : J W Nielsen

Dato : 01-02-04 19:17

Hej...
Efter at ha' rodet lidt med min 610 har jeg fået et problem med
telefonbogen...

Når jeg tidligere slog op i den, viste den navnet på personen samt de(n)
tilhørende numre(er) - Altså nogenlunde således:

Jørgen Nielsen
Hjemme(ikon): XXXXXXXX
Mobil(ikon): XXXXXXXX
Arbejde(ikon): XXXXXXXX

- Nu ser det mere sådan ud:

Jørgen Nielsen
Jørgen Nielsen
Jørgen Nielsen
- og jeg kan derfor ikke se nummeret udfor personen uden først at påbegynde
opkald:
OOg ifølge Murphy's er det ALTID der forkerte jeg starter med...

Kan I hjælpe ???

Mvh
Jørgen

Fra : ODB

Dato : 04-02-04 21:08

Du er ikke kommet til at kopier alle navne/nummerne i hukommelsen så det er
flere kopier af samme person, altså har denne person de samme antal tlf
nummer under sig som alle de andre af denne person.

Jeg er selv kommet til at kopier de samme person flere gang så du skal bare
slette de to andre persone med mindre altså at der mangerler nogen nummer
under personen!!!!

ODB