Telefon med både radio og kamera???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-02-04 19:15

Jeg søger efter en Telefon med både radio og kamera, eks ligesom Nokia 6600,
men der er jo ingen radio i den.

Der er vist mange telfoner hvor radioen er pillet ud for at få plads til et
kamera?

Mvh Henrik

Fra : Jean

Dato : 01-02-04 19:22

Henrik skrev:
> Jeg søger efter en Telefon med både radio og kamera

http://www.nokia.dk/phones/7250i/

Mvh Jean

Fra : Carina

Dato : 01-02-04 21:00

"Jean" <askme@ifyouwantit> wrote in message
> [...]

Nokia 3200

VH
..Carina

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 02-02-04 14:52

P.S. Glemte at sige at der også som minimum skal være bluetooth...

Mvh Henrik

Fra : Manse

Dato : 02-02-04 17:41

Hejsan

Telefon med hele moletjavsen....Nokia 6230......

Manse

Fra : epsen

Dato : 07-02-04 23:43

Henrik (Silkeborg) wrote:
> [...]
> men der er jo ingen radio i den.
>
> Der er vist mange telfoner hvor radioen er pillet ud for at få plads til et

Du kan sikkert finde frem til den rette telefon på www.mobilvalg.dk

Mvh Martin