3510i - problemer med d-e-f tasten
Fra : Ped

Dato : 01-02-04 18:14

Hej gruppe,

Både min kone og naboens knægt har problemer med d-e-f tasten, som ofte
springer over når der skrives sms'er. Der skal trykkes lidt hårdere på
den, siger de, og de er samtidig nødt til at skæve til displayet for at
se om den "tager ved". Er det et generelt problem for 3510i, og hvordan
får man fixet det?

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Mona

Dato : 01-02-04 23:07

Hej Jens.

Her i vores familie, er vi tre der har en 3510i, og ingen af os,
har de problemer du beskriver.

Jeg har desværre ikke en løsning på dit problem, men set herfra,
tror jeg ikke det er et generelt problem...

Hilsen

Mona

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 02-02-04 12:32

"Mona" wrote in message
> Jeg har desværre ikke en løsning på dit problem, men set herfra,
> tror jeg ikke det er et generelt problem...

Bortset fra at hvis der stadig er garanti på, kan man gå ind i f.eks
Telecare og få skiftet tastatur-printet. Det hjalp på min 6610...

Hygge...
Daniel