Bluetooth headset til SE T610 hvad skal ma~
Fra : Ole Nielsen

Dato : 01-02-04 17:59

Hvad skal man vælge af Bluetooth headset til en SE T610?

Hvad med oplader - kan man anvende en SE billader til de forskellige
headset?

Mvh
Ole

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 01-02-04 19:13

Ville vælge Jabra BT 200

Mvh Henrik

Fra : JMo.

Dato : 01-02-04 20:02

Ole Nielsen wrote:

> Hvad skal man vælge af Bluetooth headset til en SE T610?
>
> Hvad med oplader - kan man anvende en SE billader til de forskellige
> headset?

I så fald skal du vælge et af S/E's egne. Og så vil jeg absolut anbefale
HBH-65.

(Med det forbehold at jeg ikke har prøvet HHB-200 - men jeg har nu aldrig
brudt mig om den type..)

Altenativer:

Skal det være så småt som muligt, er det Nextlinks Bluespoon du skal gå
efter (www.nextlink.to) - Digital hvis du har mange penge, eller Chameleon,
hvis der skal spares lidt. Bemærk dog at de kun kan sidde på højre øre.

Lidt billigere, men fornuftig kvalitet: Jabra BT200 og Plantronics M3000.

Endeligt er der Logitechs. Lidt stort, men det sidder godt, og er billigt.

Nokias HDW-2 er noget problemramt, så det vil jeg gå uden om. HS-3W har jeg
hverken hørt godt eller skidt om - men som med S/E HBH-200 bryder jeg mig
ikke om det princip.

Fra : Mike Johnson

Dato : 02-02-04 08:29

Den kan jeg også godt anbefale.