Solid mobitelefon til vind og vejr.....Hvi~
Fra : Lars-Bo

Dato : 01-02-04 14:27

Hvad er jeres bud på en solid mobiltelefon der kan klare noget! Det eneste
krav er at man skal ringer fra den!

Har før haft den orange fra Erikson, men den er gået i stykker!!!

Hilsen LB

Fra : Kenneth

Dato : 01-02-04 16:44

Nokia 5210 er sejlivet

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 01-02-04 18:00

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia 5210 er sejlivet

Eller Nokia 5100... Den har jeg selv, og er meget tilfreds..

Rune

Fra : Gisle Vonen

Dato : 01-02-04 18:14

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i melding
> Hvad er jeres bud på en solid mobiltelefon der kan klare noget! Det eneste
> krav er at man skal ringer fra den!
>
> Har før haft den orange fra Erikson, men den er gået i stykker!!!
>
> Hilsen LB

Får du tak i en Nokia 6250, så er denne den som tåler mest. I Norge er denne
gått ut av sirkulasjonen, men kanskje dere kan oppdrive denne i Danmark
Sjekk denne linken for mer info.
Mvh
Gisle Vonen
http://www.nokia.no/phones/6250/