Hjælp til køb af bluetooth-mobil -
Fra : Peter Michael Jensen

Dato : 31-01-04 19:05

Hej

Jeg leder efter en telefon med minimum: bluetooth, java og en eller
anden form for highspeed data.

Jeg har kigget på T610 og 6310i.
Findes der andre oplagte emner.
Jeg vil også gerne høre jeres erfaringer med brug af disse telefoner
(mht. bluetooth, email, web, etc.)

På forhånd tak
Peter Michael

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 01-02-04 09:10

Hej

Jeg kan da anbefale en Nokia 3650, som jeg tilfældigvis har til salg
Jeg bruger BT til sync op mod min Outlook, samt installation af programmer.
Kører perfekt og hurtigt.

mvh Lars

Fra : epsen

Dato : 07-02-04 23:45

Peter Michael Jensen wrote:

> [...]
>
> Jeg har kigget på T610 og 6310i.
> Findes der andre oplagte emner.
> Jeg vil også gerne høre jeres erfaringer med brug af disse telefoner

Du kan evt. finde frem til relevante telefoner ved en søgning på
www.mobilvalg.dk

Mvh Martin