Hvordan er Alcatel 735? Hvorfor sælger an~
Fra : Mona

Dato : 31-01-04 13:27

Hejsa.

Jeg overvejer at købe en Alcatel 735, og hvis du har erfaring med
den, vil jeg meget gerne høre hvad du synes om den, samt hvorfor
du har valgt at beholde/sælge den.

Jeg kan se at der er en del der sælger deres helt-nye eller
næsten-nye 735. Hvorfor gør de det? Er der noget galt med
modellen, eller hvad?

Hvilke spil følger med?
(Jeg elsker Backgammon på min Nokia 3510i...)

Jeg kan se, at den ikke understøtter Java, men noget andet der
ifølge skreven kritik skulle give flotte 3D-spil. Kan man
downloade flere spil her i DK, og hvordan er priserne?

Kan man skifte cover?

Kan man hente nye ringetoner, logoer og andet gejl?

Jeg kan se at den ikke har Bluethooth. Har den andre
begrænsninger, som du synes er væsentlige?

Venlig hilsen

Mona

Fra : dj

Dato : 02-02-04 10:29

> [...]
>
> Jeg kan se at den ikke har Bluethooth. Har den andre
> begrænsninger, som du synes er væsentlige?

Hej Mona

Jeg har en alcatel 735, som er ved at være nogle måneder gammel efter
hånden. Min tidligere telefon var en nokia 7250, som jeg faktisk syntes
virkede dårligere i forhold til alcatel'en! Her tænker jeg på overførelse af
billeder, ringetoner og kontaktpersoner mellem pc og tlf.

Mht. spil, så er der 3 stks i telefonen, panko, mutant alert og wall breaker
(hvad de omhandler kan du sikkert finde på alcatels hjemmeside) som jeg dog
ikke har spillet det helt store, men som er ganske konkurence dygtige i
forhold til java-spillene i andre telefoner.

Kamera'et har nogle gode funktioner i forhold til nokia'en og radio'en som
nokia'en også havde, savner jeg slet ikke da den havde de værste modtage
evner....stationerne kom ikke klart nok igennen, specielt ikke hvis man
cyklede eller kørte tog!

Hvorfor folk så sælger deres helt nye telefoner, det kan jeg ikke svare
på....men noget i vejen med 735'eren, det er der ihvertfald ikke! Kigger du
på den blå avis eksempeltvis, så tror jeg at alle slags telefoner i et eller
andet omfang bliver solgt som næsten nye, hvis folk får den i gave eller
fortryder deres køb!

Håber du kan bruge mit svar til noget, hvis der er andet, så spørg endelig
igen

Mvh Frank