Ericsson T28S - hvordan åbner man den?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-01-04 17:42

Hej i gruppen.

Findes der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvordan jeg åbner min
T28S'er helt?
Jeg skal have repareret den knap der åbner flappen, og det er lidt svært
uden at åbne telefonen.
Jeg synes det er lidt bøvlet med en 'spring-telefon', sådan som flappen tér
sig lige nu.

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : DirectX

Dato : 30-01-04 17:58

Træk antenna af, resten af telefonen er tappet sammen
så start med at løsne den i den ene side og arbejde dig ned mod bundstyk
hvor der sidder 2 tapper i hver side af stik.
Du kan løsne den med at lille skruetrækker, med lidt snilde kan man gøre det
uden at lave mærker
HUSK når du trækker fronten af så sidder der et lille stik til mic på
printet

Hvis du stadig er usikker, så mail mig

Mvh
C@ss

PS ved mail husk at fjerne REMOVE

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-01-04 19:12

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
det
> uden at lave mærker
> HUSK når du trækker fronten af så sidder der et lille stik til mic på

Hej C@ss.

Takker mange gange for vejledningen, fonen er nu splittet forsigtigt ad, og
knappen er limet på igen.
Det gik også glat med at pille mikrofonstikket af, nul problemer der.
Så må jeg se hvordan det går med resten.

Mange venlige hilsener

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk