Telmore er på banen igen.
Fra : Fischer

Dato : 30-01-04 12:29

Den næste måned får man 99 kr. i bonus når man tilmelder sig Telmore.
Dermed får man taletid for alle pengene og et 64kb SIM-kort:
http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5016&sid=1

*Fischer

Fra : max

Dato : 30-01-04 13:34

> Den næste måned får man 99 kr. i bonus når man tilmelder sig Telmore.
> Dermed får man taletid for alle pengene og et 64kb SIM-kort:
> http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5016&sid=1

Ja, det det kort bliver vel snart standard. Jeg må sige at jeg ikke ser det
store hit i dette(men det er nok fordi det ikke kommer mig til gode

/Max
Telmore kunde

Fra : Per Thomsen

Dato : 02-02-04 11:15

> Ja, det det kort bliver vel snart standard. Jeg må sige at jeg ikke ser
det
> store hit i dette(men det er nok fordi det ikke kommer mig til gode

Ditto her. I virkeligheden bliver tingene bragt tilbage som de var før 64k
kortet. Der fik man også hele beløbet som taletid.
To af mine kolleger fik yderliger 200 kr i bonus da de oprettede sig hos
Telmore.

Per

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-04 14:21

On Fri, 30 Jan 2004 12:28:38 +0100, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Den næste måned får man 99 kr. i bonus når man tilmelder sig Telmore.
>Dermed får man taletid for alle pengene og et 64kb SIM-kort:
>http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=5016&sid=1

Så mangler vi bare lige at se skifter væk far Post-Pay og deres
latterlige CDR records som gør at saldoen ikke kan holdes fysisk
konstant opdateret.
Flemming Jacobsen

Fra : Lars Christensen

Dato : 30-01-04 16:08

On Fri, 30 Jan 2004 14:20:55 +0100, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Så mangler vi bare lige at se skifter væk far Post-Pay og deres
>latterlige CDR records som gør at saldoen ikke kan holdes fysisk
>konstant opdateret.

Ja nu burde de kunne få direkete adgang til TDC's CDR records.
Opdatering på sekundet ville være lækkert :)

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 16:15

Lars Christensen skrev:

>Ja nu burde de kunne få direkete adgang til TDC's CDR records.
>Opdatering på sekundet ville være lækkert :)

Kan man hos TDC se sit forbrug med det samme?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Fischer

Dato : 30-01-04 16:52

> Kan man hos TDC se sit forbrug med det samme?

Ja, med deres taletidsprodukter (Mobiltid og Mixit kontant) kan du hele
tiden få et aktuel saldo.
Faktisk også selv om du bruger telefonen i udlandet.

*Fischer

Fra : LER

Dato : 30-01-04 22:53

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Grunden til at de kan være så hurtige med prisen i udlandet er at de tager
en standard (høj) pris for taletidskort i udlandet. Dermed behøver de ikke
at vente på at "regningen" kommer fra roaming-partneren...
Men det er jo ikke lige det vi vil have hos Telmore vel? :)

....LER

Fra : Lars Christensen

Dato : 30-01-04 17:08

On Fri, 30 Jan 2004 16:14:44 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Kan man hos TDC se sit forbrug med det samme?

Med Mixit kontant kan man ved at trykke *101# få oplyst din saldo helt
gratis. Og har lige prøvet. Den er trukket på kontoen lige efter en
samtale eller en sms.