Tjenesteudbydere?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-04 00:44

Hej!

Er der nogen der har en liste over danske tjenesteudbydere (firmaer
der bl.a. tilbyder overtakstserede SMS-beskeder, fx logoer og
ringetoner). En af de store er SMS a/s (www.smsas.com), som "gemmer"
sig bag 1208.

Bemærk, jeg er ikke bare er interesseret i en liste over hvem der
"står bag" de forskellige numre (som fx 1208).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 30-01-04 00:56

> [...]
>
> Bemærk, jeg er ikke bare er interesseret i en liste over hvem der
> "står bag" de forskellige numre (som fx 1208).

Jeg har ikke en liste men ved ikke helt hvad du vil have.
Jeg kender i hvert fald:

SMS 1919 - Tele Group Europe A/S - 70 26 23 26

Må man spørge hvad du vil med infoen?

Du har vel ikke tænkt dig at brænde 5.000kr. på det pjat det vel ? :)

Mvh
Stig Sørensen
--
// http://mobil.dontdoit.dk \\
// Når du mangler lidt lir til din mobil! \\

Fra : JMo.

Dato : 30-01-04 18:07

Lasse Hedegaard wrote:

> Er der nogen der har en liste over danske tjenesteudbydere (firmaer
> der bl.a. tilbyder overtakstserede SMS-beskeder, fx logoer og
> [...]

Har desværre ingen liste, men:

http://www.responsfabrikken.dk/

og

http://www.ideationhouse.com/

skulle vidst også lave noget derhenad...

Fra : Johnny

Dato : 04-03-04 18:39

Lasse Hedegaard wrote:
> [...]
>
> Bemærk, jeg er ikke bare er interesseret i en liste over hvem der
> "står bag" de forskellige numre (som fx 1208).

Jeg forstår ikke helt dit indlæg, men er det sådan en liste du mener?
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/indholdstakserede_tjenester/indholdsudbydere.shtml

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers