Ligge spil på mobil
Fra : Janton

Dato : 28-01-04 23:14

Hej
Jeg har fået fat i nogen spil jeg skulle kunne bruge på min mobil. Så er det
jeg spørger mig selv. Hvordan får jeg dem puttet på telefonen? Nogen der kan
hjælpe mig?
mvh Jan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-01-04 23:45

On Wed, 28 Jan 2004 23:14:12 +0100, Janton wrote:

> [...]

> jeg spørger mig selv. Hvordan får jeg dem puttet på telefonen? Nogen der kan

Jeg bruger Bluetooth til overførsel mellem min PC og min mobilos.

Bla kan du bruge et datakabel eller infrarød hvis ikke Bluetooth er en
mulighed.

Det er lidt sent, så jeg kan ikke lige telepatere mine tanker hjem til
dig, så jeg kan se hvilken mobil du har Så fortæl hvilken du har,
så kan vi nemmere hjælpe dig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : RpR

Dato : 28-01-04 23:53

> [...]
det
> jeg spørger mig selv. Hvordan får jeg dem puttet på telefonen? Nogen der

Enten via infrarød, bluetooth eller et datakabel. Om din mobil har de to
første kommer an på model.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Stig Sørensen

Dato : 29-01-04 01:10

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
> det
> kan
>
> Enten via infrarød, bluetooth eller et datakabel. Om din mobil har de to
> første kommer an på model.

Sjovt I begge glemmer wap muligheden.

Ang. wap muligheden: www.coolservice.dk upload dit spil download det via
wap.
www.eaid.dk/mobil er også en mulighed

Mvh
Stig Sørensen
--
// http://mobil.dontdoit.dk \\
// Når du mangler lidt lir til din mobil! \\

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 29-01-04 05:16

> Sjovt I begge glemmer wap muligheden.
>
> Ang. wap muligheden: www.coolservice.dk upload dit spil download det via
> wap.
> www.eaid.dk/mobil er også en mulighed

coolservice.dk er lidt for cool her til morgen ("siden kan ikke vises"), men
e-uploader fra eaid.dk er jo genial. Det er jo løsningen for folk med
stationære PC'er uden Bluetooth/Infrarød og telefoner uden kabel (ex Nokia
7650). Godt link!

mvh
Niels Henrik Egebjerg
MobilityWeb, http://mobility.dyndns.dk

Fra : Janton

Dato : 29-01-04 08:15

Hej igen
Tusind tak til alle jer der har været så venlige at sende mig på det rigtige
spor. Har set de forskelige muligheder nu. Så det arbejder jeg videre med.
mvh Jan

Fra : RpR

Dato : 29-01-04 08:54

> [...]
> e-uploader fra eaid.dk er jo genial. Det er jo løsningen for folk med
> stationære PC'er uden Bluetooth/Infrarød og telefoner uden kabel (ex Nokia

Nu er jeg så i den heldige situation at min 7650 blev købt brugt og der
derfor var en bluetooth dongle til USB med, og min laptop har infrarød
Men til dem der ikke har nogen af delene er linket genialt, tak =)

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 29-01-04 09:08

> Nu er jeg så i den heldige situation at min 7650 blev købt brugt og der
> derfor var en bluetooth dongle til USB med, og min laptop har infrarød
> Men til dem der ikke har nogen af delene er linket genialt, tak =)

Ja, jeg er selv ligeså heldig, men man hører jo af og til frustrerede
brugere med deres stationære pc'ere og ingen bluetooth/IR.

NHE

Fra : rene@repo.dk

Dato : 29-01-04 16:48

"Niels Henrik Egebjerg" <nhe//antispam//@mail.dk> wrote in message news:<4018beef$0$29318$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...

> Ja, jeg er selv ligeså heldig, men man hører jo af og til frustrerede
> brugere med deres stationære pc'ere og ingen bluetooth/IR.
>
> NHE

Jo men jeg har 610 hvilket pgr bruger man til at overføre via datakabel ?