Cd-forretning
Fra : Troels

Dato : 23-04-01 16:21

Hej
Jeg sad lige og søgte lidt rundt på nettet, da jeg faldt over www.half.com ,
som soom sælger både nye og gamle cd'er ret billigt. Her er klip fra
forretningens side:

In-Stock Now!

Our Price
List Price
Christina Aguilera, Christina Aguilera $3.00 $18.97
Oops! ...I Did It Again, Britney Spears $6.99 $18.97
Lovers Rock, Sade $7.99 $18.97
Red Dirt Girl, Emmylou Harris $9.99 $17.97
Breathe, Faith Hill $4.48 $18.97

Ok, måske ikke lige de fedeste eksempler, men de har også både KoRn og
Radiohead. Er der nogen som kender siden, eller ved hvad der er grunden til
de kan sælge cd'erne så meget billigere end normal pris?

/Troels

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 23-04-01 16:56

Troels wrote:

> [...]
> Er der nogen som kender siden, eller ved hvad der er grunden til
> de kan sælge cd'erne så meget billigere end normal pris?

Så vidt jeg kan se er det bare en underafdeling af
online-auktions-siden ebay.com. Dvs. du køber en brugt CD af en eller
anden privatperson - ikke af half.com.

--
mvh.
Karsten Jørgensen

Fra : John Fogde

Dato : 24-04-01 17:52

Har du købt noget hos dem? Jeg mener nemlig jeg valgte en masse skiver
ud som dem sidste år, og da jeg skulle betale viste det sig, at de kun
solgte internt i USA. Men har du bestilt hos dem må de jo have lavet
det om.

John

Fra : Troels

Dato : 23-04-01 19:11

"John Fogde" <john@warhol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud som dem sidste år, og da jeg skulle betale viste det sig, at de kun
> solgte internt i USA. Men har du bestilt hos dem må de jo have lavet

Nej, jeg har ikke prøvet at bestille noget der fra. Jeg ville lige tjekke om
der var nogen her i gruppen der havde nogle gode/dårlige erfaringer med
half.com, men jeg vil da lige undersøge om det er muligt at handle med dem
når man ikke bor i USA...

/Troels