SE 610 : SMS beep
Fra : Mike Johnson

Dato : 28-01-04 10:46

Hej

Er der nogle som kan sige mig om man kan ændre "melodien" når man modtager
en SMS Jeg ved godt at den har nogle fra frabrikken, men ønsker mig noget
ala Nokia 7210 (tror jeg nok at det er). Her kan man lige som man vælger
ringetone også vælge hvilken lyd / melodi man vil have når man modtager SMS.

På forhånd tak

MJ

Fra : N/A

Dato : 28-01-04 14:03

Fra : Mike Johnson

Dato : 28-01-04 14:03

Fra : Jekka

Dato : 28-01-04 16:19

Ja, det er også een af de ting jeg savner meget - det må da være en simpel
ting at enable, da det allerede ér gjort for f.eks. ringetone m.v.

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-01-04 17:53

"Jekka" <a@b.cde> wrote in message

> Ja, det er også een af de ting jeg savner meget - det må da være en
simpel
> ting at enable, da det allerede ér gjort for f.eks. ringetone m.v.

Som en eller anden i en eller anden gruppe skrev det:

sony Ericsson bliver nødt til et holde lidt features / funktioner
tilbage så de har noget at sælge efterfølgeren på.

Det er nok ikke helt forkert

Regards

Fra : Stoffer

Dato : 28-01-04 23:12

Det var da noget man kunne skrive og ønske sig i den næste firmware
opdatering til SE telefonerne.
De fleste telefoner har mangler når de kommer på gaden, selskaberne kan jo
ikke få lanceret ny teknologi hurtigt nok, hvilket resultere i et par
fødselsfejl. (bugs kald det hvad du vil.)

Mvh: Christoffer

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 28-01-04 23:45

Jeg mener også at hvis der er mange nok der hendvender sig til Sony Ericsson
og beklager manglen, så vil den også blive ændret på et tidspunkt.
Så alle jer der overvejer at kontakte dem, så stop ikke ved overvejelsen MEN
GØR DET

Mvh
René

Fra : Christian Catu

Dato : 30-01-04 21:51

On Wed, 28 Jan 2004 16:52:31 GMT, J.K.Arning wrote:

> sony Ericsson bliver nødt til et holde lidt features / funktioner
> tilbage så de har noget at sælge efterfølgeren på.
>
> Det er nok ikke helt forkert

Eller også er det, da denne feature heller ikke eksisterer på T630. For mig
at se er ubegribeligt, hvorfor ikke der sidder en softwaredesigner hos SE,
der selv kan se at det ville være en fed feature. Det er hamrende
irriterende. Jeg har haft min siden den dag de kom på markedet, men nu er
det blevet en MEGET gængs telefon, hvorfor man ser mange mennesker gribe i
lommen når der kommer en sms fra en SE telefon