Batteri til N 3330
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 09:37

Hvor finder jeg et billigt nyt batteri til N 3330..

/Kim

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-01-04 12:04

> Hvor finder jeg et billigt nyt batteri til N 3330.

Hvor bor du?

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-04 16:25

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor bor du?

Århus / Randers

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-01-04 10:09

Rocco skrev bl.a.:
> Hvor finder jeg et billigt nyt batteri til N 3330..
>
> /Kim

www.thansen.dk

99,kr

900 mAh Li-on SLIM

Den orginale til 3410

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Peer

Dato : 29-01-04 18:29

> www.thansen.dk
>
> 99,kr
>
> 900 mAh Li-on SLIM

Jeg har prøvet både SLIM modellen og ikke-SLIM modellen fra THansen til min
N3330 (SW ver. 03.05, 05-04-01).
Det har jeg dårlige erfaringer med. Dvs. der er ikke noget i vejen med
batterierne fra THansen, men softwaren i N3330. Den vil ikke acceptere
uoriginale batterier Den vil nok "køre" på dem, men vil ikke lade på
dem... Om det kun gælder uoriginale batt. fra THansen ved jeg ikke.

Peer