Individuel sejladsundervisning nu billig.
Fra : Chris Lytken

Dato : 23-04-01 16:13

Hvis du skal til at studere til det danske DUELIGHEDSBEVIS og bor i
naerheden af Koebenhavn, har jeg her alletiders tilbud til dig .

INDIVIDUEL UNDERVISNING I PRAKTISK SEJLADS. Da jeg selv skal til at tage
duelighedsbevis har jeg truffet en aftale med sejlerskolen, der gaar ude
paa, at jeg faa undervisning is praktisk sejlads, individuelt, paa min egen
baad, der er en Granada 27.

I forbindelse dermed kan jeg tilbyde een person at deltage i undervisningen
paa omkostnings delings basis.

Det vil sige, at du faar individuel undervisning (dvs. tomandshold), i
praktisk sejlads for den overkommelige sum af dkr. 175,- pr time, hvor man
skal regne med omtrent 20 timer, + , - .

Hvis du er interesseret maa du henvende dig snart, da undervisningen
begynder den 7. eller 8. Mai.

Med venlig hilsen og forventningens glaede for at hoere fra dig snart.

Christof

Skriv til vikingexplorer@newmail.dk eller ring til mig paa 3644 7085

Fra : Sailor99

Dato : 23-04-01 20:54

Bliver du da aldrig træt, Chris Lytken?

Lidt historie:

18.03. Søges skipper til forskning af hvidnæsede delfiner mellem Skagens
Rev og Norkse Rende med indbygget hygge i skærgården.

20.03. Skal der drives havforskning med EGNE FORSKERE og gæstefor-
skere fra DMU og Zoologisk Museum (gad vide, om de selv ved
det?) Samtidig tigges der: båd, søkort, instrumenter,
motorer, over-
levelsesdragter, redningsveste og skibsmaling.

01.04. Nu sejles der mellem København og Bornholm på weekendture.

12.04. Skal der blot sejles.

14.04. Trænger Chris L. til luftforandring og vil gerne sejle med kone,
mand
børn, hunde og katte.

17.04. Nu kan man tage med, hvad man har.

23.04. Tilbydes undervisning til duelighedsprøven for kr. 3.500,-

Det bliver interessant at se, hvad det næste bliver, for der kommer vel et
nyt indlæg? Personligt ville jeg gerne høre noget om Vestindien!