modem på nokia 3650
Fra : junky jeff

Dato : 27-01-04 13:36

hvordan får man sit modem på mobilen til at virke sammen med sin bærbar via
IR. Det er lidt vigtigt at jeg finder ud af det.

på forhånd tak

JJ

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 27-01-04 13:42

Jeg tror ikke at du kan oprette modemforbindelse over IR, kun via
Bluetooth, eller over GRPS.

/Qbic

Fra : junky jeff

Dato : 27-01-04 13:44

jeg fandet et modem program til nokia 3650 til min comp. hvor der stod at
det var til infrarød forbindelse. men jeg kan bare ikke få lortet til at
virke..

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 27-01-04 14:55

Hej!

Du kan godt oprette forbindelse via infrarød til modem.

Læs i denne guide hvordan du gør.
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5370,00.html

mvh
Niels Henrik Egebjerg
Mobilityweb : http://mobility.dyndns.dk

Fra : Qbic - Sønderborg

Dato : 27-01-04 16:18

Jeg har ikke kunne få det til at virke, men skal da ikke afvise
at der kan være noget galt fra tastaturet og frem til min Nokia 3650.

/ Qbic