TDC køber de resterende aktier i Telmore
Fra : kristian

Dato : 27-01-04 09:51

TDC Mobile International har i dag indgået en aftale med aktionærerne i
Telmore om at købe de resterende aktier i selskabet.

Selskabets grundlægger og administrerende direktør, Frank Rasmussen, har
besluttet sig for at forlade selskabet i forbindelse med handlen men står
fortsat til rådighed i en overgangsfase. Ny administrerende direktør bliver
Allan Christiansen, der kommer fra en stilling som direktør for
privatkunderne i TDC Totalløsninger. Han skal bygge videre på Telmores
hidtidige succes med attraktive priser og et enkelt web-baseret koncept.

"TDC ser frem til at bygge videre på Telmores succes, ikke mindst fordi
selskabet er veldrevet og dynamisk, ligesom det har vist, hvor vigtig
internettet er for fremtidens kundehåndtering. Telmore bliver medlem af
TDC-gruppen med de fordele, det giver, og vil fortsat have sin egen profil,"
siger Henning Vest, administrerende direktør i TDC Mobile International.

TDC Mobile International købte i april i fjor en aktiepost på 20 procent i
Telmore med option på at købe de resterende aktier. Det er den option, der
nu bliver udnyttet. Købsprisen for de resterende aktier er 299 millioner
kroner plus udbytte for 2003.

"Nu, da Frank Rasmussen har valgt at søge nye udfordringer, bliver det TDC's
opgave at sikre, at Telmore bliver drevet videre til gavn for selskabets
460.000 kunder. TDC har stor erfaring i at drive forretning i så stor skala,
og den erfaring vil nu komme Telmore til gode," siger Henning Vest.

"Der står et godt teamwork bag Telmores succes, og de mange kunder, vi har
fået, beviser, at vores koncept har været det rigtige. Jeg er derfor stolt
af det arbejde, som vi har præsteret gennem de seneste godt tre år, og jeg
er sikker på, at TDC vil drive Telmore videre i samme ånd," siger Telmores
afgående direktør Frank Rasmussen.

"Telmores priser vil også i fremtiden være attraktive for kunderne. Men
Telmore er meget mere end lave priser - det er også det danske teleselskab,
der har de mest tilfredse kunder. De ting glæder jeg mig til at bygge videre
på," siger Allan Christiansen, ny administrerende direktør i Telmore.

Venlig hilsen

TDC

Koncern Kommunikation

(:

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-04 10:45

kristian skrev:

> TDC Mobile International har i dag indgået en aftale med aktionærerne
> i Telmore om at købe de resterende aktier i selskabet.

snip

HJÆLP!

....jeg har for 5 min. siden lige overført 600 kr. til kontoen...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 27-01-04 11:23

> HJÆLP!
> ...jeg har for 5 min. siden lige overført 600 kr. til
> kontoen...

Jamen, så får du nok snart et brev fra Dyrmose med invitations til næste års
julefrokost.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 27-01-04 11:26

Fischer skrev:

> Jamen, så får du nok snart et brev fra Dyrmose med invitations til
> næste års julefrokost.

LOL
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-01-04 13:12

> HJÆLP!
>
> ...jeg har for 5 min. siden lige overført 600 kr. til kontoen...

Åhr, stakkels dig.. Ja for alle konti bliver naturligvis nulstillet uden
godtgørelse i forbindelse med salget.
Øhh... Nej, ved du hvad, tror du nu ikke det hele går alligevel?

Da helt utroligt et massehysteri der kan opstå på grund af to teleselskabers
interne handel der, i og for sig, ikke giver nogen ændring for kunderne...

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Mike

Dato : 27-01-04 12:35

In article <dEpRb.257$Ht7.35@news.get2net.dk>, kristian <mus@tdc.dk>
wrote:

> [...]
> på," siger Allan Christiansen, ny administrerende direktør i Telmore.

KORT OG GODT:

FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-01-04 12:48

!
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Slap da af. Jeg "flygter" først når Telmore ikke lever op til mine krav.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-01-04 12:49

On Tue, 27 Jan 2004 12:34:51 +0100, Mike <mcvfdkFJERN_DETTE@yahoo.dk>
wrote:

>KORT OG GODT:
>
>FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor?

--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-01-04 13:06

Mike <mcvfdkFJERN_DETTE@yahoo.dk> wrote in

> FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT!

Hva har du nu lavet ?

Hvorfor al denne panik, slå koldt vand i blodet, opfør jer som
fornuftige mennesker og ikke 5 årige børn. Lad os nu se hvad der
sker, jeg tror faktisk Telmore kan blive ved at være DK's bedste
selskab.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Martin Møller

Dato : 28-01-04 12:26

Henrik Stidsen wrote:
> [...]
> fornuftige mennesker og ikke 5 årige børn. Lad os nu se hvad der
> sker, jeg tror faktisk Telmore kan blive ved at være DK's bedste

Men de er ihvertfald ikke det billigste mere.
--
/Martin

- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-04 01:17

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in

> Lad os nu se hvad der
>
> Men de er ihvertfald ikke det billigste mere.

Har du nu husket at tælle det hele med ?

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-01-04 10:02

> Har du nu husket at tælle det hele med ?

Ved Tele2 er der vist ikke så meget at tælle med.

Per

Fra : Martin Møller

Dato : 29-01-04 10:26

Per Thomsen wrote:

> Ved Tele2 er der vist ikke så meget at tælle med.
>
> Per

Og heller ikke hos cbb. Overvejer at skifte fra telmore til cbb da de er
meget billigere i deres minuttakster og på sms området er der alligevel
ingen forskel

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-01-04 10:53

> Og heller ikke hos cbb. Overvejer at skifte fra telmore til cbb da de er
> meget billigere i deres minuttakster og på sms området er der alligevel
> ingen forskel
> --
Ved CBB skal du betale oprettelse på (tror nok) 199,- for at få glæde af den
lavere minuttakst.

Per

Fra : Lars Christensen

Dato : 29-01-04 12:41

On Thu, 29 Jan 2004 10:53:11 +0100, "Per Thomsen"
<pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote:

>Ved CBB skal du betale oprettelse på (tror nok) 199,- for at få glæde af den
>lavere minuttakst.

Hvem sagde dummebøder?
Hvis du vil undvære "dummebøden" hos CBB så er de 14 øre dyrere i
minuttet.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-04 14:45

> Ved Tele2 er der vist ikke så meget at tælle med.

Kender ikke Tele2's priser - grunden til jeg spurgte var at der så
mange gange tidligere har været nogen der har sagt at andre selskaber
var billigere. Det var de også lige indtil man fik alting talt med
(krav om forbrug, min. betalinger for at opnår prisen og andre sjove
ideer).

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-01-04 15:08

> [...]
> var billigere. Det var de også lige indtil man fik alting talt med
> (krav om forbrug, min. betalinger for at opnår prisen og andre sjove

Fair nok. 'Tele2 Online' koster 68 øre/min og intet abonnement.

Se evt:
http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-01-04 23:46

> Fair nok. 'Tele2 Online' koster 68 øre/min og intet abonnement.

Ja umidelbart ser det da ud som et udemærket abonnement.
Men man skal nok lige være opmærksom på følgende i vilkårene:

1.2 Tele2Mobil Online giver kunden adgang til at foretage og modtage
opkald i Danmark. I denne sammenhæng anses Færøerne og Grønland ikke
for at være en del af Danmark.

1.3 ......Tele2Mobil Online kan ikke benyttes udenfor Danmarks
grænser.

Med andre ord, man kan ikke bruge abonnementet når man er på ferie
uden for DK's grænser - det kan man med Telmore.

Fra : Per Thomsen

Dato : 30-01-04 08:57

> [...]
>
> Med andre ord, man kan ikke bruge abonnementet når man er på ferie
> uden for DK's grænser - det kan man med Telmore.

Ja, det er også min indvending mod Tele2. Desuden ville jeg savne GPRS.

Per

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-01-04 23:10

> Ja, det er også min indvending mod Tele2. Desuden ville jeg
> savne GPRS.

Har de heller ikke det ?

Fra : TBC

Dato : 30-01-04 23:37

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Har de heller ikke det ?

Som det er nu kan Tele2mobilonline opsumeres i sætningen: billigste teletid
& sms.

Der ud over er der så egentligt ikke så meget mere. GPRS kommer godt nok
engang i den første havdel af 2004. Men jeg håber for min part bestemt ikke
at det er med til at "fordyre" produktet, så potentialet for yderligere
prisforskel til de andre operatører med flere features insnævres.

Vi er mange der gerne ser at der er et no-nonsense meget billigt discount
produkt, sådan som også Telmore var det i starten i forhold til det øvrige
felt.

TBC

Fra : Grethes

Dato : 27-01-04 19:04

> KORT OG GODT:
>
> FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor dog det??????????????????????????

Fra : TBC

Dato : 28-01-04 04:05

"Mike" <mcvfdkFJERN_DETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> KORT OG GODT:
>
> FLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg lugtede ugler i mosen den gang Telmore , oven på den tidlige TDC snak
valgte ikke at følge Tele2mobilonline og CBB+ ned under de 70 øre. Jeg
flygtede til billigere priser allerede da.

Det danske mobil markede er godt og sundt, Telmore var en vigtig spiller.
Gad nok vide hvornår man får adgang til det næste Frank kaster sig over. Der
er nogle der har talt om EL.

TBC

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-01-04 12:13

TBC skrev:

>Gad nok vide hvornår man får adgang til det næste Frank kaster sig over. Der
>er nogle der har talt om EL.

Hvem sagde Elmore?

Frank nævte for lang tid siden at han ville købe overskudsstrøm og
sælge det billigt - men jeg tror nu ikke det bliver aktuelt (man
hører, at en gennemsnitsfamilie kun kan spare 30,- kr./årligt ved at
skifte el-leverandør).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : TBC

Dato : 29-01-04 05:24

> Hvem sagde Elmore?

LOL