Kampange tilbud
Fra : JN

Dato : 26-01-04 13:19

Som jeg forstår det tilbyder Sonofon deres kunder en ny telefon til kampange
pris
efter 1 år, er der nogen der har hørt om de samme planer fra TDC ?

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 14:24

> Som jeg forstår det tilbyder Sonofon deres kunder en ny telefon til
kampange
> pris
> efter 1 år, er der nogen der har hørt om de samme planer fra TDC ?

Det er hvert halve år SONOFON tilbyder det (blev lavet om for et par uger
siden). TDC kører også med tilskudt hvert halve år.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 26-01-04 22:53

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> Det er hvert halve år SONOFON tilbyder det (blev lavet om for et par uger
> siden). TDC kører også med tilskudt hvert halve år.

Hvor fremgår det af TDC's hjemmeside, eller er det skjult,
for at det ikke skal blive for populært

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-04 08:24

> Hvor fremgår det af TDC's hjemmeside, eller er det skjult,
> for at det ikke skal blive for populært

Ingen anelse, jeg ved bare med 100% sikkerhed at de tilbyder det :).

Fra : JMo.

Dato : 27-01-04 19:01

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/mobiltelefonsalg/