Opsigelse af TDC abb..
Fra : Torben Nielsen

Dato : 26-01-04 01:58

Hejsa..

Er der nogen der ved hvortil man skal skrive, når man skal opsige sit TDC
abb.??

På forhånd tak..

Torben

Fra : Jochke

Dato : 26-01-04 07:58

"Torben Nielsen" <torbenvn@get2net.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvortil man skal skrive, når man skal opsige sit TDC
> abb.??

Det kommer an på hvilket abonnement det er. Om det er TDC Mobil, eller TDC
Totalløsninger. Du kan se det på din regning.
Står der TDC Mobil er det til TDC Mobil A/S, Telegade 2, 2630 Taastrup.

Hvis der bare står TDC kan du gå ned i en hvilken som helst TDC Butik og
opsige det.

Eller bare ringe ind og opsige det.

Hvis du kender navnet på dit abonnement kan det også siges på en anden måde.
Er det et Duet er det TDC Totalløsninger, andre så som MobilBonus, MobilTalk
eller Extra er det til TDC Mobil i Telegade.

/Jochke

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 08:12

> Eller bare ringe ind og opsige det.

Kan man helt seriøst det hos TDC? Jeg har hørt nogen sige, at man kan hos
Orange, men jeg synes det lyder lidt underligt. Ringer man ind for at opsige
sit abonnement, har man ingen mulighed for at bevise det, hvis ikke det
skulle blive registreret. Personligt bruger jeg altid skriftlig opsigelse.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Jørgen

Dato : 26-01-04 09:02

> [...]
> skulle blive registreret. Personligt bruger jeg altid skriftlig opsigelse.

Det da for langsomt at bruge skriftlig... Ring ind, de fleste firma er
alligevel så meget iso godkendte, at de skal sende breve ud på ALT... Jeg
ved at TDC de gør det, altså du modtager en bekræftigelse på din bestilling
af en opsigelse *G* eller sådan noget

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 09:32

> [...]
> alligevel så meget iso godkendte, at de skal sende breve ud på ALT... Jeg
> ved at TDC de gør det, altså du modtager en bekræftigelse på din

Så er det nok bare mig, der er for gammeldags :).