T 610 igen???
Fra : Jesper Andersen

Dato : 25-01-04 19:10

Hej gruppe...

Kan man ikke slå pauseskærmen fra en sony ericsson t 610?? min telefon vil
ihvertilfald ikke gører det!!! er der andre steder inde i indstillingerne
hvor man kan fjerne denne pauseskærm.. er meget træt af den!!!

mvh
Jesper

Fra : Morten Skov Nielsen

Dato : 25-01-04 22:56

"Jesper Andersen" <jesper.kyhn@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ihvertilfald ikke gører det!!! er der andre steder inde i indstillingerne
> hvor man kan fjerne denne pauseskærm.. er meget træt af den!!!

jo man kan godt slå pause skærmen fra inde i
indstilling/display/pauseskærm-aktiver-slå fra såden ca.
mvh Morten

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 26-01-04 00:08

> indstilling/display/pauseskærm-aktiver-slå fra såden ca.

Det hedder: opsætning/display/pauseskærm

Men i min standard 610 kan du kun aktivere ikke deaktivere

Så det er ikke umiddelbart løsningen.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 26-01-04 10:20

Hvis du mener pauseskærmen er når displayet går i sort og viser uret, så
nej. - Det er telefonens strømbesparende funktion, og kan ikke
deaktiveres...

Dennis